20 září, 2012

Brisingr

čtvrtek, září 20, 2012 bez komentáře


Jedna z nejlepších fantasy sérií jakou jsem kdy četla. Jsem opravdovým fanatikem :-D Pokud jste nečetli a máte rádi fantasy, přečtěte si o Eragonovi a jeho dobrodružstvích s jeho dračicí Safirou.

Při psaní první knihy bylo autorovi pouhých 15 let. Už i tím je to zajímavé čtení, protože je to fantasie 'dítěte', ne nějakého 50-ti letého spisovatele. Spousta legrace, dobrodružství a napětí. Běžně jsem četla až do rána, protože bych neusnula, dokud bych si nepřečetla co nejvíce. Jen je škoda, že Paolini tuto sérii ukončil čvrtou knihou a nepokračoval. Podle mého názoru skončil v tom nejlepším :-(





Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Brisingr
Brisingr
Odkaz dračích jezdců
3
Christopher Paolini
Fantasy
2008
658
Fragment
978-80-253-0775-5

Anotace Databazeknih.cz:
Přísahy, zkoušky oddanosti, mocné síly se střetnou...Bitvou na Hořících pláních boj s Královstvím zdaleka neskončil a zdá se, že v nadcházejícím střetu bude Galbatorixův Jezdec mocným protivníkem. Eragona se Safirou proto čekají další zkoušky v boji, ale v příběhu už nejde jenom o ně…Stejně jako Eragon a Eldest, i Brisingr je plný napětí, nečekaných odhalení a zvratů, ve kterém nechybí ani Safiřin něžný humor. Dlouho očekávaný 3. díl fantasy série Christophera Paoliniho je konečně tady!

Odkazy: databazeknih.cz, goodreads.com




Informace o autorovi

Databazeknih:
Christopher Paolini (nar. 17. listopadu 1983) je americký spisovatel, autor knih Eragon, Eldest, Brisingr a Inheritance. Tyto knihy jsou součástí tetralogie Odkaz Dračích jezdců. Původně to měla být trilogie, ale třetí díl byl obsáhlejší než autor zamýšlel a rozdělil ho proto ještě do čtrvtého dílu. Příběh se odehrává ve fiktivním fantasy světě Alagaësia.

Paolini se narodil v listopadu roku 1983 v Jižní Kalifornii. Mimo několika let na Aljašce žil se svými rodiči, mladší sestrou Angelou a kočkou s kokršpanělem v Montaně. K tvorbě ho inspirovala místní nádherná příroda.


Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)