20 září, 2012

Fénixův řád

čtvrtek, září 20, 2012 bez komentáře


Co dodat. Jedna z těch nejoblíbenějších sérií. Harryho Pottera zná snad každý, takže nemá cenu ani nic psát. Knihy jsou psané velice zajímavou, poutavou formou se směsicí humoru a napětí.Mezi textem jsou krásně zakomponované novinové články a dopisy...

Svět Harryho Pottera je hotový unikát. Tomu se jen tak něco nevyrovná. Autorka za těch několik let dokázala vytvořil tak vyjímečný svět, vymyslet do posledních detailů a spojitostí. Někdy bylo k neuvěření, že je toho člověk vůbec schopný.

Na těchto knihách jsem vyrůstala a bylo to to nejlepší čtení. Každou knihu jsem hltala a nemohla se dočkat další... Tyto knihy můžu rozhodně doporučit a nejen těm nejmladším.

Vše se definitivně změnilo. Síly temna jsou na vzestupu a už není cesty zpět. boje začínají a lidé umírají. Harry se musí mít na pozoru, a hlavně přežít.



Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Fénixův řád
The Order of the Phoenix
Harry Potter
5
Joanne Kathleen Rowling
Fantasy
2003
799
Albatros
80-00-01294-4

Anotace Databazeknih.cz:
Další strhující příběh mladého čarodějnického učně a jeho věrných kamarádů Rona a Hermiony. Napětím a nervozitou byly poznamenány už prázdniny a hned od začátku pátého ročníku přichází jeden otřes za druhým: na bradavické škole totiž z vůle Ministerstva kouzel došlo k závažným změnám a atmosféra strachu houstne každým dnem víc a víc. Nerozlučná trojice přátel však přesto dokáže kolem sebe soustředit dost studentů, kteří nebudou chtít se založenýma rukama čekat, až je zlo zahubí.
To, co zažijí, už nejsou jen neškodná dobrodružství!

Odkazy: databazeknih.cz, goodreads.com



Informace o autorce

Databazeknih.cz:
http://www.databazeknih.cz/images/9_/6/joanne-kathleen-rowling-eRM-6.jpg Joanne Rowlingová se narodila roku 1965 v anglickém Gloucestershiru, jejími rodiči jsou laborantka Anne a manažer firmy Rolls Royce Peter. Rowlingová na sebe upozornila už v šesti letech, kdy napsala povídku o králíčkovi Rabbitovi (tedy králíčkovi jménem Králíček), který měl spalničky. V roce 1971 se její rodina přestěhovala z Yatu do Winterbournu, kde si Joanne a její sestra Di hrály s dětmi ze sousedství na kouzelníky. Jejich nejlepšími přáteli byli v té době Ian Potter a jeho sestřička Vikky. S těmi si užily hodně legrace – Ian měl totiž nevyčerpatelnou zásobu bláznivých nápadů, a tak ani talíře zdobené hlemýždi, nebo běhání po čerstvém betonu nebylo pro malou Joanne nic neobvyklého... celý životopis

Filmové zpracování









Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)