23 září, 2012

Ledová země

neděle, září 23, 2012 bez komentáře

Moc hezky psaný příběh o chlapci a jeho dobrodružstvích. Ze začátku mě popravdě kniha moc nebrala, ale pak se autor jakoby rozjel a já začala knihu hltat a nemohla se dočkat dalšího dílu :-)

Jde o velice jednoduchý příběh, žádné složitosti. V podstatě ani pořádné napětí. Docela dopředu každý uhádne, co se nakonec stane, takže opravdu minimum překvapení. Ale je to hezké oddechové a nenáročné čtení.






Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Ledová země
The Icebound Land
Hraničářův učeň
3
John Flanagan
Fantasy
2005
285
Egmont
978-80-252-1073-4

Anotace Databazeknih.cz:
Will a Evanlyn plují do Skandie jako zajatci hrozivého kapitána skandijské vlčí lodi Eraka. Halt přísahal, že Willa zachrání, a udělá vše, aby slib dodržel - dokonce poruší přísahu hraničáře a král ho za to vypoví ze země. Horác, který rovněž chce jet hledat Willa, se k němu připojí a oba společně zamíří do Skandie přes Galiku. Cestou je neustále obtěžují potulní rytíři, neblaze proslulí jako lupiči a hrdlořezové. Horác však o bojování už něco málo ví a díky svým neobyčejným schopnostem začne brzy přitahovat pozornost rytířů a válečníků na míle daleko. Přijedou do Skandie včas, aby zachránili Willa před životem v otroctví?

Odkazy: databazeknih.cz, goodreads.com


Informace o autorovi

Databáze knih:
Australan John Flanagan (1944) začal svoji profesní dráhu v reklamě, pak se stal spisovatelem a redaktorem na volné noze. Psal slogany pro televizi, propagační letáky, firemní videa a televizní komedie a je jedním z nejplodnějších australských autorů televizních scénářů.


Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)






Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)