23 září, 2012

Nositelé dubového listu

neděle, září 23, 2012 bez komentáře

Moc hezky psaný příběh o chlapci a jeho dobrodružstvích. Ze začátku mě popravdě kniha moc nebrala, ale pak se autor jakoby rozjel a já začala knihu hltat a nemohla se dočkat dalšího dílu :-)

Jde o velice jednoduchý příběh, žádné složitosti. V podstatě ani pořádné napětí. Docela dopředu každý uhádne, co se nakonec stane, takže opravdu minimum překvapení. Ale je to hezké oddechové a nenáročné čtení.




 

Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Nositelé dubového listu
Oakleaf Bearers
Hraničářův učeň
4
John Flanagan
Fantasy
2006
311
Egmont
978-80-252-1158-8

Anotace Databazeknih.cz:
Blíží se jaro a Will s Evanlyn mohou konečně prchnout ze Skandie. Evanlyn je však unesena temudžajskými jezdci, příslušníky početného národa, který obývá rozlehlé stepi na východ od Skandie. Will se vydává za nimi, ale jeden chlapec má proti šesti ostříleným temudžajským bojovníkům jen mizivou naději - i když je hraničářským učněm. V poslední chvíli ho vystopují Halt s Horácem a pomohou mu Evanlyn zachránit. Na radost ze shledání však není čas, protože Halt si je jistý, že šest Temudžajů tvořilo pouze průzkumný oddíl velikého vojska, které se chystá k vpádu do Skandie. Čtyři Araluenci musejí Skandijce varovat a nabídnout jim pomoc - pokud ovšem oberjarl jejich pomoc přijme. Dokážou zapřisáhlí nepřátelé bojovat bok po boku, aby zachránili své životy a své země před ničivým vpádem nepřítele, který nezná slitování?

Odkazy: databazeknih.cz, goodreads.com


Informace o autorovi

Databáze knih:
Australan John Flanagan (1944) začal svoji profesní dráhu v reklamě, pak se stal spisovatelem a redaktorem na volné noze. Psal slogany pro televizi, propagační letáky, firemní videa a televizní komedie a je jedním z nejplodnějších australských autorů televizních scénářů.





Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)