17 září, 2012

Pravidla blogu

pondělí, září 17, 2012 bez komentáře
!!! TYTO PRAVIDLA PLATÍ PRO VŠECHNY MOJE BLOGY !!!

Takže abych to shrnula, tady najdete pár pravidel k blogu. Pokud nějaké porušíte, a budete se vymlouvat, že jste to nevěděli, vůbec na to nebudu brát ohled. Je mi líto.

1. Posloupnost blogů
Neboli práce na blozích. Věnuji se vždy tomu blogu, který je aktuální. Tomu, kterému můžu dát více. Pokud je hodně novinek, budu se věnovat blogu o Avataru. Pokud je to ale s informacemi špatné, budu se věnovat zase spíše těm druhým. Což je momentálně můj osobní blog.

2. Komentáře
Jak už jsem měla pod hlavičkou původně psané:
"Komentáře pište k článkům, ke kterým patří. Ostatní a reklamy do vzkazníku! Špatně zařazené komenty budou smazány a ignorovány."
Mnoho z vás to prostě nedodržuje. Můžu to psát pořád dokola a komenty pořád mazat, ale nikoho to prostě netrkne. Takže to dám sem a pod hlavičkou mažu.

3. Slovní zásoba :-)
Nestrpím na mém blogu žádné urážky, sprostá slova nebo napadání mých návštěvníků.

4. Obecné vzkazy, reklamy
Pokud chcete do komentů dát reklamu na váš blog, můžete, ale dejte to do Návštěvní knihy. Mám ale jednu podmínku, obsah nesmí být nevhodný.

5. Problém s blogem
Pokud přijdete na nějaké nefunkční video, obrázek, či jinou chybu, budu ráda, když mě informujete. Děkuji

6. Videa
Jak už jsem dříve uvedla, je možné, že některá videa nebudou funkční. Předem se omlouvám, ale nemám čas všechna dříve přidaná videa kontrolovat.

7. Spamy
Ten kdo mi sem bude opakovaně psát komenty typu 'Hezký blog', 'Super dess' apod…, bude zablokován, a nebude moci už nikdy nic napsat. Nelíbí se mi, když někdo chodí spamovat nebo jen zviditelňovat odkaz na svoje stránky.

8. Autorství
Myslím, že k tomuto tématu není co dodat. Je snad jasné, že pokud si chcete cokoli 'půjčit' pro svůj blog či web, uvedete autora. Buď jsem to přímo já nebo nějaký zdroj, který jsem uvedla. Většinou neuvádím zdroje u anglických článků a u věcí, které mám tak dlouho, že už autora nevím. Pokud jste autorem něčeho, u čeho nejste uvedení, stačí napsat a já to napravím.

No určitě časem budou přibývat další problémové body…



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)