20 září, 2012

Princ Kaspian

čtvrtek, září 20, 2012 bez komentáře

¨
Už méně zajímavé čtení. V případě této série platí, že mě baví více filmy. Jsou lépe zpracované, i když v některých chvílích mi to přijde hodně 'dětinské'. Ale knihy byly hodně zaměřené na víru.

Chvílemi byly některé pasáže až nudné. Takže knihy jsem přečetla, ale nejsem si jistá, zda si je někdy ještě vezmu do ruky. Spíše ne, protože nucené čtení je o ničem... Nápad na tento svět je opravdu skvělý a líbí se mi, ale zpracování už pro mě tak lákavé bohužel není.





Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Princ Kaspian
Prince Caspian
Letopisy Narnie
2
Clive Staples Lewis
Fantasy
1951
176
Fragment
80-85240-05-X

Anotace Databazeknih.cz:
Narnie… kde zvířata mluví… kde stromy chodí… kde právě začíná bitva… Princ Kaspian, oloupený o své právo na trůn, shromažďuje armádu, aby zbavil zemi falešného krále. Ale nakonec je to čestný souboj mezi dvěma muži, který má rozhodnout o osudu celé země.

Odkazy: databazeknih.cz, goodreads.com

Informace o autorovi

Databazeknih.cz:
Clive Staples Lewis, přezdívkou Jack, byl spisovatel, jeden z nejúspěšnějších autorů moderní britské historie. Je známý díky svému dílu z oblastí středověké literatury, křesťanské apologetiky, literární kritiky a beletrie. Jeho v současnosti nejznámějším dílem je série knih Letopisy Narnie.

Byl blízkým přítelem J. R. R. Tolkiena, autora Pána prstenů. Oba autoři byli vůdčími postavami mezi profesory anglického jazyka na univerzitě v Oxfordu a neformální oxfordské literární skupiny zvané Inklings. Podle svých memoárů Zaskočen radostí byl Lewis po svém narození pokřtěn v irské anglikánské církvi, ale v době svého dospívání od víry odpadl. Pod vlivem Tolkiena a dalších přátel se ve věku kolem 30 let znovu obrátil ke křesťanství a stal se laikem anglikánské církve. Obrácení významně ovlivnilo jeho dílo a jeho rozhlasový pořad o křesťanství vysílaný za války vyvolal vlnu nadšení. V pozdějším období života se oženil s americkou spisovatelkou Joy Greshamovou, která o čtyři roky později ve věku 45 let zemřela na rakovinu kosti. více...


Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)