21 října, 2013

Kindle

pondělí, října 21, 2013 bez komentáře

Seznam témat týkajících se Kindle, posílání knih do čtečky, aktualizací apod....

» Moje čtečka Kindle 4
» Články rubriky Kindle
 

Popis čtečky

» Průvodce menu - popis jednotlivých menu a nastavování
» Klávesové zkratky - jaké zkratky slouží například k vyfocení obrazovky, ...

Zasílání knih

» Calibre program - průvodce Calibre programem, od jeho instalace až po veškerou práci s knihami apod....
» Send to Kindle - zasílání souborů přes email, počítač, internetový prohlížeč...
» Řešení problému se Send To Kindle - problém, když nejde program...

Převody knih

» Calibre program - průvodce Calibre programem, od jeho instalace až po veškerou práci s knihami apod....
» pdf4kindle.com - online konverze
» Cloudconvert.org - online konverze
» Ebook.online-convert.com - online konverze
» 2epub.com - online konverze

Tipy a nápady

» Jak neutopit čtečku - můj nápad na ochranu čtečky, originál vodotěsný obal je drahý...
» Zpravodajství do Kindlu - noviny, články, televizní program....
» Kindly.cz - odesílání vybraných RSS kanálů přímo do čtečky

Návody

» Návod Kindle 3
» Návod Kindle 4

Ostatní

» Výroba vlastního obalu
» Nechte si udělat vlastní obal

Externí návody - mohlo by se hodit (ebooky.cz)

» Připojení Kindle k WiFi - český návod Kindle 5 / Kindle 4
» Párujeme Kindle s Amazon účtem - český návod Kindle Paperwhite a Kindle 5 / Kindle 4
» Spravujte pohodlně výstřižky, záložky, poznámky a zvýraznění z knih v Kindle
» Jak si dát do richtiku dokumenty ve vaší online knihovně Kindle Library
» Kindlebox užitečný pomocník pro majitele čteček Amazon Kindle



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)