12 května, 2014

Královská hraničářka

pondělí, května 12, 2014 bez komentáře

Tato kniha vyšla dost nečekaně. Po přečtení předchozího dílu nazvaného Ztracené příběhy, se dalo očekávat, že je po všem. Ale autor se rozhodl jinak a napsal ještě jeden díl. Ten je dvanáctý a snad už poslední. Děj knihy se odehrává asi patnáct nebo šestnáct let po jedenácté knize. Hlavní hrdinkou je královská dcera. Příběh se mi líbil. Musím říct, že Flanagan píše pěkně. Ale z jeho knih necítím žádné napětí ani gradování děje. Někdy mi příjde, že svoje triumfy vytahuje příliš brzy a čtenáři hned všechno vyklopí, místo toho, aby si to nechal na později a trošku nás napínal. Samozřejmě beru to jako knihu pro mnohem mladší čtenáře než jsem jako já. Dávám tedy tři hvězdičky, protože i tak se mi líbí, jak dokáže příběh psát a vymýšlet a za to, že i dvanáctá kniha není jen zbytečným protahováním série...



Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Královská hraničářka
The Royal Ranger
Hraničářův učeň
12
John Flanagan
Fantasy
2013 originál /2014 překlad
456
Egmont
978-80-252-2834-0

Anotace Databazeknih.cz:
Když se Will stal členem hraničářského sboru, složil slavnostní přísahu. Teď se zdá, jako by pro něho nic neznamenala. Poté co byl jeho život rozvrácen strašlivou tragédií, nemyslí Will na nic jiného než na pomstu. Willovi znepokojení přátelé musejí najít způsob, jak ho odvrátit od temné cesty. S řešením přichází Halt: Will si vezme na starost učně. Všechny překvapí, koho Halt navrhuje - a je to žádost, kterou Will nemůže odmítnout.

Výcvik vzdorovité a svéhlavé dospívající dívky je náročný. A když Will na jedné výpravě narazí na bandu zločinců, musí se rozhodnout, co je pro něho důležitější, zda dotáhnout do konce svou pomstu, nebo zachránit nevinné životy.




Ukázka z knihy


Náhled knihy z nakladatelství egmont


Informace o autorovi

Databáze knih:
Australan John Flanagan (1944) začal svoji profesní dráhu v reklamě, pak se stal spisovatelem a redaktorem na volné noze. Psal slogany pro televizi, propagační letáky, firemní videa a televizní komedie a je jedním z nejplodnějších australských autorů televizních scénářů.


Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)