MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

14 září, 2014

Fotit knihovničku jednou ročně mi příjde málo. Vždyť prošla takovými změnami. Například jsem si koupila nový regál. A taky jsem ji přeorganizovala. Nových přírůstků sice není mnoho, ale to nevadí. Takže udělám v tomto roce ještě jeden článek, kde vám ukážu, co doma schovávám. Některé kousky bych neměla ukazovat vůbec a jiné ukázat musím :-) Tady je knihovnička, jak vypadala v červnu tohoto roku...


"Tento projekt má na svědomí Abyss" - o projektu

Momentálně mám doma tři regálky na knihy. Dva jsou větší a na moje oblíbené knihy, jeden je taková úzká "nudle", kde jsou spíše ty zbytky. A těmi teda začnu...

Tady jsou hlavně staré knihy, encyklopedie, slovníky, literatura k počítači, nějaké ty knihy koupené, když jsem byla teenage, pár cd s hudbou, knihy, které už nevím, kde jsem vzala... Prostě takový mix, který příliš nevyhledavám. Proto tomu říkám zbytková knihovna :-D V této části mám nastudováno jen pár knih.



Z této police jsem přečetla Indiány z Větrova, Robinson Crusoe, Ivanhoe


Tady jsem přečetla jen knihy od Lanczové. A to jsem četla, když mi bylo patnáct. To už je hodně dávno. Ale bylo mi líto se jich zbavit.


V této části jsou hlavně encyklopedie. Takže tam se o čtení nedá mluvit


Ostrov pokladů, Dračí oči a pohádky mého dětství... Ostatní opět sesbíráné, ale nevím odkud, pár koupených a moje sešity s obrázky a kresbami...


A poslední police se slovníky, literaturou k počítači a hudbou...

A tady jsou ty oblíbenější kousky. Knihy, které jsem dostala, koupila nebo získala jako recenzní výtisky... Většinou jsou to samé série. Mám štěstí, že vždycky když něco přečtu, tak to má více dílů. Jsem jak magnet na knižní série :-P
 


Série Syn pekel, Percy Jackson a Harry Potter. K Harrymu samozřejmě ještě Filmová kouzla a malý Neoficiální průvodce, Lexikon a Bajky Barda Beedleho


Knihy o Avataru (můj velice oblíbený film), Letopisy Narnie, Jeho temné esence, Stmívání a doplňková novela Krátký druhý život Bree Tanner, Serafína (a mezera na další díl :-))


Kroniky Sialy (chybí mi jeden díl), Bohové Olympu (ještě vyjde jeden díl), a Odkaz dračích jezdců i s Průvodcem


Hobit a Pán prstenů, Silmarillion, Kronika Cartera Canea, Nástroje smrti (a mezera na poslední díl :-)), Povstalecká trilogie


Poslední police s časopisy o filmech, které jsem dřív odebírala a série Hon, kde vyjdou ještě dva díly...


Toto je zbytek, který se nevlezl do druhé knihovny. Proto jsou úplně na knihovně a nemají polici. Tady jsem přečetla jen Neviditelný a Stroj času...


Toto je začátek nové knihovničky. Deklarace smrtim (asi jediná bez pokračování), Mayské proroctví, Hostitel (chystají se dvě pokračování), Hunger Games a série Labyrint a Silber...

A to je zatím z mé knihovničky všechno. Další focení bude asi začátkem roku, po Vánocích. Tam počítám s dalšími úlovky a doplněním. A mezitím i přibudou i nějaké ty recenzní knihy...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne