MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 prosince, 2014

Shrnutí týdne #21

neděle, prosince 07, 2014 čeká na komentář
Začala jsem ve velkém publikovat články s ukázkami nejrůznějších knížek. Většinou jsou to novinky nebo hodně probírané a prodávané knihy. Tyto články obvykle přednastavuji předem, když mám čas a vychází to na jeden denně.

Ukončila jsem předvánoční soutěž a kontaktovala výherce. Dostala jsem i zpětnou vazbu od jednoho, že vše dorazilo v pořádku a to jsem ráda.

Můžu říct, že tento týden byl bohatý na knihy. Dostala jsem recenzní e-knihu Píseň krve od Hostu. Je to úplně suprová knížka. Dále mám recenzní knihu Saeculum od Fragmentu. A jelikož jsem od mamky na vánoce dostala peníze předem, ať si něco koupím a pak to šoupnu pod stromek, bylo mým rozhodnutím samozřejmě rozšiřovat knihovnu. Takže mými novými přírůstky jsou Drakie, Temná hrdinka a Čtyřka. A pak samozřejmě nějaké nové knižní záložky...

Vánoční pečení už pomalu dokončuji. Jen budu dělat ještě krémy v posledním adventním týdnu. A některé věci ani dělat nebudu, protože toho bylo na seznamu až příliš a už mě to tak trochu nebaví :-P

Viděla jsem Maze Runner (film) a můžu říct, že to vůbec nebylo špatné. Samozřejmě to nebylo do puntíku podle knihy, ale to mi vůbec nevadilo. Navíc u filmu jsem byla víc napnutá než u knihy. A když už jsme u filmů, večer jdu na Interstellar, tak jsem zvědavá, jaké to bude...

Hezký zbytek neděle... :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne