MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

15 února, 2015

Shrnutí týdne #31

neděle, února 15, 2015 čeká na komentář
Nejdůležitější věcí, která se v tomto týdnu udála, bylo stěhování blogu. Po hodně měsících rozhodování a zkoušení blogspotu, jsem se nakonec dokopala k tomu, to opravdu zkusit. Práce to byla šílená a ještě to nemám ani všechno přestěhované. Každý den přidělávám další a další kousíček. Ale šablona je zatím dostatečná, lepší momentálně asi neseženu a celkově jsem zatím spokojená. Je sice těžké si zvyknout, přece jen jsem na blogu.cz byla dva a půl roku. Takže mi trochu chybí ta grafická přehlednost administrace. Ale snad si zvyknu rychle...

A co se jinak týče novinek blogu. Pokořili jste krásných 15000 návštěv, což je opravdu skvělé. Návštěvnost se zatím drží. Měla jsem strach, jestli nezačne blog upadat po změně adresy. Ale zatím je to dobré :-D


Tento týden mi dorazily dvě nové knihy, které jsem vyhrála už dřív u Anette...

A konečně jsem dočetla poslední recenzní knihu tohoto měsíce a to Životy, které jsme ztratili. Moc pěkná dystopie :-) Recenzi najdete v tomto článku...

To je zatím z tohoto týdne vše. Ve dnech, kdy zbude času, ještě zapracuji na přesunu a vy se zatím mějte hezky... :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne