MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 června, 2015

Shrnutí týdne #49

neděle, června 21, 2015 čeká na komentář
Rychle sepíšu tenhle přehledový článek, protože za chvíli budu muset vyrazit do práce. Noční. Však víte... Takže v rychlosti, co se událo za poslední týden...

Během týdne jsem řešila mandaly. Už nějakou dobu mi vrtalo hlavou, zda něco takového nevyzkoušet. Všichni hodně jásali například nad Destrukčním deníkem. Ale ten by zrovna nebyl můj šálek čaje. Takže jsem dělala průzkum a našla mandaly. Jen jsem si nebyla jistá, jaké zvolit. Nakonec jsem narazila na jedny zajímavé 'omalovánky'. A jelikož mě totálně nadchly, bylo vyhráno... Na poslední chvíli jsem se ještě ten den rozhodla jít do kina na Jurský svět a po cestě jsem to vzala do knihkupectví a tuto 'knihu' si koupila. Jmenuje se Tajná zahrada. Zatím mě to baví, tak uvidím, jak dlouho mi to vydží. Je to dobrý relax například k televizi...

Došlo k ukonení probíhající soutěže o mnou vyrobené knižní záložky. Jsem zvědavá, jak se výherkyni budou líbit. Zatím sbírám i nové nápady na výrobu záložek, tak snad z toho za chvíli nebudu mít další mánii... :-D

Jinak mamča měla narozeniny. Chtěla jsem původně vyrobit nějaký klasický dort, ale nakonec to vyhrál nepečený dezert. Dorty nejsou moje silná stránka, takže to byl dort s piškoty, ovocem, politý želé a čokoládou... Nevypadá bůhví jak, ale jíst se dá :-)

A na závěr, co se týče knih. Přečetla jsem jen jednu knihu. Na recenzi jsem dostala Poslední čarodějku - Mlžné kameny. Podrobnosti se dočtete v článku. A na úplný konec, mám za sebou knižní výzvu na tento rok. Jupí :-) A teď se musím chystat ndo práce...

A jaký jste měli vy tento týden?

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne