MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 července, 2015

Narozeninová soutěž

úterý, července 07, 2015 5 komentářů
Přesně za měsíc bude mít můj blog třetí narozeniny. Rozhodla jsem se uspořádat soutěž, která začne už nyní a skončí na zmíněné narozeniny. Vymyslet formu, jestli dotazník, hádanku nebo co vlastně, bylo docela těžké. Tak nějak na toto nemám fantasii :-) Nakonec jsem dala dohromady takový mišmaš všeho :-P
  1. Zápisy do komentářů budou probíhat do 7.8.2015. Losovat budu následný den nebo tak, jak mi to výjde.
  2. Zúčastnit se mohou jen lidé z ČR.
  3. Výherce bude jeden, který vyhraje dvě knihy a záložky. Jaké, to bude překvapení, ať je aspoň trošku toho napětí :-)
  4. Výherce budu vybírat pomocí stránky random.org... Číslo bude určeno podle pořadí komentářů...
  5. Duplicitní vstupy mažu, tak pozor.
  6. Výherce budu informovat emailem, který napíšete do formuláře, abych od vás měla potvrzení a hlavně abych dostala adresu :-) Na odpověď počkám maximálně dva dny.  
  7. Vyhrazuji si právo na změny soutěže.

SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Skvělá soutěž :) Dalo mi zabrat najít jméno u té druhé knižní obálky, ale chvilka pátrání a našla jsem odpověď. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  2. Jupí soutěž! :3 Už třetí rok jo? Já měla v květnu 3 roky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, strašně to uteklo... nemůžu tomu uvěřit, pořád mi to příjde, jako bych začala teprve nedávno...

      Vymazat
    2. Mě to přijde v mém případě až neuvěřitelné :) I to, že plno lidí píše jak mělo několik blogů, ale já mám zatím stále ten první :)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne