MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 července, 2015

Shrnutí týdne #53

neděle, července 19, 2015 čeká na komentář
Počasí se zase rozhodlo nás upéct zaživa a tak není moc chuť cokoli dělat. Ani to čtení člověka pořádně nebaví. Takže jsem docela často rozpláclá na posteli, poslouchám televizi a pokračuji v Tajné zahradě. A taky se modlím za nějakou tu kapku z nebe...

Udělala jsem si alespoň radost a koupila si nové knižní suvenýry. Knižní vesmír hodil do svého shopu zase nějaké novinky a já neodolala... A v Letním knižním Hopu jsem zatím vyhrála jednou a vybrala jsem si jako výhru daší dvě placky :-D

Jelikož jsem se teď začetla do série Chaos, kterou jsem objevila v Levné knize, a taky strašně žeru ty černé obálky (ani sama nevím proč), vytvořila jsem po delší době zase záložky do knihy. Už si je jen musím vytisknout a připravit :-) A další knihy budou mít svoje vlastní...

Dočetla jsem poslední Labyrint a bylo to něco. Kniha mě bavila nejvíce z celé série... Určitě doporučuji přečíst :-) V něčem to bylo překvapení a v něčem ne. Na mém fóru jsem založila téma na tuto knihu, kdyby si někdo chtěl pokecat :-) (a taky trochu rozjet tuto mrtvolu, protože zatím mi tam nikdo nechodí).

Za tento víkend jsem si střihla taky trochu té fimové zábavy. Konečně jsem zkoukla Kód Enigmy. Moc pěkný film. Nečekejte něco akčního z války, šlo vyloženě jen o luštění tohoto přístroje. Ale byla jsem spokojená a hned jsem se s vámi musela podělit i o soundtrack :-P A dalším byl Ant-Man, na kterého jsem si včera zašla do kina... Díky tomu jsem i provedla aktualizaci článku o Marvelu a doplnila ho o obrázky. Tak snad to teď bude trošku lepší...

Teď si jdu trochu poklidit. Vysávat budu až večer, jak se teploty trochu umoudří a taky bych si chtěla udělat buchtu. Ale to taky až navečer... Teď bych to asi nedala...

Takže hezký zbytek neděle všem a nezapomeňte se podělit o nějaké zajímavé knižní kousky nebo filmy, na které bych mohla ještě kouknout :-D

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne