MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 srpna, 2015

Tak, je tu neděle a jdeme si shrnout uplynulý týden... Co nového, co se událo, co jsem přečetla, co jsem viděla...

Po dlouhé době, a to díky tomu, že mám dovolenou, jsem se dokopala a nastavila články na ukázky knih a audioknih. Nevím, jestli je o to až takový zájem, ale pokud se najde hrstka lidí, co si rádi počtou, tak jsem ráda... Prohrabala jsem se i seznamy knih, které bych si strašně ráda přečtetla. A jelikož jsem tam v poslední době hodně přihazovala, tak musím taky přidávat články s těmito knihami. Nějaké už jsem vypustila na světlo světa... Další teprve chystám. Nějak jsem se rozjela :-P

Už před dovolenou jsem se rozhodla, že chci opravdu zapracovat na čtení. Nejenže jsem se zapojila do dvou čtecích 'maratonů', jeden dnes a druhý zítra, ale už celý týden se snažím hodně číst... Takže co jsem zdolala? Nebe v plamenech, docela zajímavé téma a konec mi přišel docela i dokončený. Nicméně mě čeká ještě jeden díl této série, tak jem opravdu zvědavá...Dalšími knihami byla Slza a Vodopád ze série Atlantida. Druhý díl mě hodně zklamal popravdě.Ale co už. Zlepším si náladu něčím jiným. Tři knihy za týden nejsou pro někoho moc, ale pro mě je to docela dost :-) Už si chystám i článek s přehledem nových knih a těch přečtených. Sice nové knihy dorazí až v novém měsíci, ale zítra je poslední den měsíce a já třeba dočtu další knihu. Tak držte palce :-)

Na recenzi jsem si vybrala knihu, snad bude opravdu dobrá, jmenuje se Prohnaný. Strašně se mi zamlouvá obálka a hodnocení od vás ostatních je povzbuzující. Zítra se do ní hned pustím. A během přístího týdne mi přijde další recenzní kniha. Plus ty objednané. To bude radosti... :-D

Nehodlala jsem však veškerý čas trávit jen čtením řádků. Zkoukla jsem například animák Home, kde mě strašně nadchl soundtrack :-) Nechala jsem se zlákat i filmem podle knihy Gillian Flynn, Temné koutky. Ale byl to spíš průměrný film... Včera v televizi jsem při přepínání narazila na jednu strašnou blbinu, která mě překvapila a docela pobavila. Koukali jste na Rok jedna? A posledním zkouknutým filmem je In The Blood. A to z toho důvodu, že jsem po dlouhé době potřebovala film taky s ženskou hrdinkou, která umí nakopat chlapovi... :-D

A co vy? Jak užíváte zbytek neděle? Co čtete? Co plánujete číst? Já za chvíli budu koukat na nové Vinaře. Snad z toho neudělají totální propadák...

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne