MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

28 listopadu, 2015

Jak už jsem si celý měsíc stěžovala, nastala krize jak čtecí, tak i časová a listopad se tím stává asi tím nejhorším měsícem v roce. Tedy tím nejslabším...


První radostí v měsíci pro mě byly nové omalovánky Ztracený oceán od Johanny Basford. V mojí sbírce už třetí kousek :-) Jen doufám, že brzy nevydá další, jinak mám co dělat až do důchodu :-P Každopádně jsem spokojená a malování večer u televize mě stále baví...



Dlouho očekávané kousky, na které jsem se těšila řadu měsíců, v případě Pána věže snad i rok. Mechanický anděl mi doplňuje sbírku Nástrojů smrti. Konečně je mám doma a jsem za ně ráda. Jedny z mých nej nej knih... Pána věže právě čtu a mám za sebou třetinu a Mechanického anděla už mám přečteného, jen jsem ho potřebovala mít fyzicky :-)



A posledním kouskem je pro mě výhra v halloweenském knižním hopu. Kniha Neila Gaimana Předběžné varování... Jsou to nějaké povídkové příběhy, tak uvidíme :-) Vyhrála jsem ještě jednu soutěž, kniha ale ještě nedošla, takže tu si nechám asi až na další měsíc...



Takže jak jsem řekla, byla to opravdu slabota. Příští měsíc plánuji poslední nákup. Tak se rozmýšlím asi nad čtyřmi až šesti knihami. Tím by moje letošní utrácení skončilo. Pěkně jsem se rozjela a ani nechci myslet na to, kolik peněz jsem mohla ušetřit :-P A jak jste dopadli vy?

Celkový počet nových knih: 3 papírové knihy, 0 e-knih, 1 omalovánky

Přečtené knihy

 Celkový počet přečtených stránek: 936


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne