MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

27 prosince, 2015

Shrnutí týdne #76

neděle, prosince 27, 2015 čeká na komentář
Poslední neděle roku 2015 a je tu s ní i poslední shrnutí...

Tohle je závěrečný týden, který letos shrnuji. Nebude toho mnoho, protože byly vánoce a přes vánoce jsem moc nepsala, ani nesháněla informace a akce. Když jsem totiž přišla z práce, byla jsem ráda, že sedím a nemusím toho už moc dělat...

Takže jen pro malé opáčko... Ve volném čase jsem spíš než četla koukala na filmy. Mezi novými kousky (tedy ne pohádky, ani filmy, které jsem už dříve viděla) jsou například Pan a Labyrint: Zkoušky ohněm. Objevila jsem animák V hlavě, který po dlouhé době stál opravdu za to a moc se mi líbil... Zbytek svátků už se nesl v duchu lehárka u televize :-)

Jedinou přečtenou knihou bylo Nekonečné moře, pokračování Páté vlny o mimozemské invazi. Nevím, co přesně jsem čekala, asi nějaké větší objasnění, ale to dostaneme nejspíš až v dalším díle... Ale kniha se mi líbila tak jako tak... A konečně se před koncem roku dostávám k dalšímu re-readingu, třetímu dílu Harryho Pottera... Snad to do Silvestra stihnu :-P



Těsně před Štědrým dnem jsem pozměnila šablonu. Na trochu jinou vánoční. Tentokrát je v hlavičce více modré... Brzy však bude po všem, po svátcích, po novém roce, po zimě, budu muset připravit nový :-D

https://lh3.googleusercontent.com/CXZ9vkf7rdEvLhaXB05ytNkqi3TZhhx_hIsMpOGFarSQ7zFskKIjy4h3zU3DlOBv3RYIbQx8YgUSZ9eUOObVbmVpECt0wAxnQLosqFqZkqs01Hc5G54BVLjDmh28kkMhe1UeXagLZOg9sgwtIwuSgBTQsV_k-752d6GvZy1DbB89sm-VgGaK-lR8RfCKFrwOv6vMspyTu9IrxXvC2_5NP003xzlBh-FPdp19uKlIehGBJIiFAYibo7HRhO4d35vgXMiWw7cq_vNOkCUlYhAPN2N7BDlD4lVj0f8QuRHgZSBOqZlQyLQa1emMsrkP29DatpNa-CHDqOSsvYRrkjRi15j8uab7ZZN0mZ_HSc5dtWNk3iKGbl0IgtLR1jBHKWanEtsxGGzVjuHp4lkBf4M1Of39A7lDwvI2PwM2HJLtvO5wDhcZVP9vZoRf2xzVGkziXSMZj9yBgF7xjNIPJbbbodh_WPS7YWqLdNNlmV_zHMvWbVPGO6IRRrhGChnNLmLU-t98D35a1dq1595PWMRpM8kIargGiyCMO5uSSc9vASqr3Vx_wSJUzBeLsadNWuHuwjH7=w450-h250-no

Vánoce proběhly vcelku rychle, jako vždycky, člověk se na to připravuje jakou dobu a pak samotný den uteče jako voda a je po všem. Každopádně jsem dostala spoustu věcí, které mě potěšily a nakonec to pro mě byly hezké svátky... Užila jsem si volna, dobrého jídla i odpočinku. A co vy?

A jelikož je konec roku, začala jsem sepisovat všechny možné shrnutí a statistiky a tak dále. Jako první jsem dneska vypustila Rok s knihou, kde je přehled všech nových knih z letošního roku... S tím souvisí i překopání mojí knihovničky. Nafotila jsem a popsala všechny moje regálky a výsledek najdete v nejnovější Kouzelné knihovničce... Dále ještě chystám takový roční přehled a statistiku, ale to až za pár dní...

A to je z rychlopřehledu pro dnešek vše... Mě teď čekají dva dny volna a odpočinku. Pokusím se číst co nejvíc. A taky hlavně relaxovat. Vy si také užívejte volno, pokud máte. A hezky se připravte na ten rok nový... Hezký zbytek neděle... :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne