MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 ledna, 2016

Když sepisuji přehledy za týden, sejde se obvykle jen pár informací. Základní přehled, co se dělo na blogu, co je nového a tak podobně. Za rok, to už je něco jiného...

Během roku prošel blog několika změnami. Jednak, co se týče celého designu, ale i změny týkající se například titulních obrázků v článcích, vzhledu recenzí, položek v menu a mnoho dalších detailů... Všechny změny jsou zaznamenány v původních designech nebo novinkách blogu... Ke spoustě těchto změn používám zahraniční stránky, které nabízí i hotové grafiky a grafické prvky zdarma k použití. Abyste i vy mohli nahlédnout a něčeho využít, vždycky ukládám články s odkazy do speciálního štítku.

 
https://lh3.googleusercontent.com/nBDEEKEZuu9yox6YYsiXPmhG0v1CyGOZeDTBFFRlD51K29joR-JCZGTu_dPpeFl9hFfPfa2iYokH16wlVM5mLR4inQSyTLVCb8vss5F0FwiLjJ2dOMR-Z4JuPvzNgTlentYOUxkxGdCVJKwm8tjajOEnmzuq8F4iL7dG3wB3ZV2uqAcRusm-nU8T9kFsghTSOSfs3Vwo5FqMNoNsOpYXNwzoe9M5NRB9TFWye5Q3mEz96xt688fgkfEvkiRaLueVU0v33Supj8rWNYBtjTage81jw5KkymYWLZMJQoTSeiwSi26G8fRUWn6oNBPclzFfRqKiDjv89f8WbjkAehttN2aTtwssyyWUKMkAXdRBD5Vcpu2PvBI_TTCXVJvkGKLdwB-N74BpIfxrrWP2V17d4VAlKYNk3zdepcarpX1MDz6QGw75WBFmYM4kVoWAAcjSx5OXubrqz5vB5CT6cKqmkO1ssdj0OKfNqPl6dJG9L2EexwElTQWNU6m_FHY-cmi-OwVjM_oaB2I1jYIG9aZPf_Y7dnj8RuAdxG7N9Io5mhI=w450-h250-no

A moje čtení? Za tu dobu jsem stihla přečíst mnoho knih. Skoro dvakrát tolik jako rok předtím... Některé jsem si koupila a některé jsem získala na recenzi. Bylo i pár kousků, které se mi s velkým štěstím podařilo vyhrát... To, co jsem zvládla přečíst, najdete v přečtených knihách. Jelikož knih neustále přibývalo, vzniklo hned několik seznamů na řazení těchto knih. Najdete je v menu.

Ke knihám samozřejmě patří i záložky. Za celý rok jsem jich vyrobila hned několik. Při několika příležitostech jsem o některé tyto výtvory uspořádala soutěže. Nejsou sice nejkrásnější, ale snad jsou alespoň dostačující. Díky obchůdku Stoklasa jsem trochu experimentovala a začala záložky zdobit korálky a kovovými komponenty... No a nesmím zapomenout, pořídila jsem si na ně i laminovačku, aby byly hezky ve folii a něco vydržely. I když občas zlobí a folie nechce držet (to ještě musím vychytat), asi je to papírem nebo nevím...



Samozřejmě se nedá celý rok jen číst. To bych asi nezvládla. Sice je to koníček, který je pro mě nyní priorita číslo jedna, ale občas potřebuji i jiný způsob relaxu. A tím jsou filmy a seriály, modely a nově relaxační omalovánky. Ty jsou opravdu skvělé na odreagování... Za celý rok jsem toho stihla opravdu požehnaně. Až se nestačím divit, protože mám neustále pocit, že nestíhám vůbec nic...


Pokud bych se měla vrátit k tématu knih a knižních blogů, existuje taková hromada stránek, že je to až neuvěřitelné. A abych se v tom moc neztrácela, mám už i sepsaný seznam stránek, které se snažím pravidelně sledovat. Ale je vás opravdu mnoho, takže není možné obíhat každý den všechny a ještě komentovat každý nový článek... To snad pochopí každý z vás, víte o čem mluvím.

Na blogu začalo být opravdu mnoho témat a článků okolo knih, ale i něco ode mě. I když moc často deníček nepíšu, většinou nenacházím slova, spíše se zaměřuji na fotky. Samozřejmě žádné umělecké nebo tak, ale zachycuji momentky, které mě zaujaly, to co jsem si koupila, vyrobila, otravuji vás fotkami z mé kuchyně. Fotím svoji práci na modelech, naši zvířecí smečku a tak. To všechno zachycuje můj život za poslední rok. A není toho opravdu málo, když to teď tak zpětně procházím :-) A nejen to. Často si prohlížím pinterest, google obrázky a další zdroje, kde hledám inspirace pro knihovničky, zajímavá moudra a knižní obrázky. Takže na mém blogu snad najdete více obrázků než textu :-P

Zatěžuji vás i hromadami akcí a soutěží. Ale časem se toho začalo kupit opravdu hodně. Nechtěla jsem vydávat články každý den a ani jsem na to neměla dost času a chuti. Takže jsem založila facebookovou skupinu. Tedy vlastně dvě. Jedna se týká jen knižních novinek. Toho co se chystá a co právě vyšlo. A ta druhá je právě na tyto akce a soutěže. Tam můžu přispívat (a i vy ostatní) denně. Všechno je pěkně přehledné na jednom místě... No není to tak lepší? :-D

To je tak asi vše, o co jsem se s vámi chtěla podělit. Za celý rok se toho událo opravdu mnoho. Takže budu moc ráda, když se tu uvidíme i po celý rok 2016, protože bez vás by to nebylo ono a nemělo by to smysl. Děkuji všem, kteří sem chodíte, zanecháváte komentáře a těm, kteří si se mnou občas pokecají a zvedají mi náladu. Jsem za vás všechny moc ráda. Díky a mějte se hezky :-)

A trochu té statistiky a přehledů...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne