MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 ledna, 2016

Tak jsem zrovna došla z práce domů. Mám za sebou šest odpracovaných dní a zítra konečně volno. Jsem docela mrtvá, takže když bude v článku jedno písmenko roztažené na více řádků, usnula jsem a padla na klávesnici :-D

Ale ne, ještě trošku energie najdu a mrknu, co jsem vlastně za ten týden stihla...Nebude toho až tak moc, protože jak jsem slíbila, omezila jsem množství článků. Doufám, že se mi to daří podle vašich představ, snad ano. Musíte se mi k tomu vyjádřit, jestli už je to lepší :-)

Opět jsem rozšiřovala svoji knihovničku. Tentokrát o knihu Prvních 100, kterou jsem sehnala z druhé ruky. Chyběla mi do série a já se rozhodla, že některé starší knihy (ne novinky), budu zkoušet nejdřív kupovat po bazarech, abych aspoň něco ušetřila... Další je e-kniha na recenzi Eon: Znovuzrození dračího oka. K té jsem si odskočila od Zaklínače a zatím mě čtení baví. A posledním kouskem, který ke mně došel je kniha Jsem zlomená. V soutěži jsem vyhrála poslední díl série a teď postupně dohledávám zbytek. Takže se mi podařilo sehnat druhý díl opět z druhé ruky. Už zbývá jen ten první...


Po delší době jsem zase přemýšlela, o čem bych mohla napsat nějaký článek. Už dřív jsem si na to založila Tématické okénko. Tam se zaměřuji na vše možné, co se týká i mě. Tentokrát to byla hudba. Jen takové krátké povídání o tom, co vlastně všechno poslouchám ve volných chvílích...

Mimo to jsem si našla i pár relaxačních chvilek u omalovánek. Tentokrát jsem si vybrala takový domek na stromě, měla jsem určitou představu, která mi víceméně vyšla. Ale nejsem umělec, takže v mojí hlavě to přece jen vypadalo líp... :-D



Nezapomeňte okoukávat soutěže. V pátek jsem připravila obvyklý krátký přehled. Další soutěže už jsou potom na fb skupině. Některé z nich se mi nechtělo kopírovat, takže je vždycky lepší sledovat obojí... :-)

Tak už mi nezbývá nic jiného než dodat - hezký zbytek neděle :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne