MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 dubna, 2016

Shrnutí týdne #90

neděle, dubna 03, 2016 2 komentáře
Trošku jsem zanedbávala svoje další koníčky kromě čtení, takže tento týden se docela nesl v duchu dohánění restů. Nejdříve jsem se pustila zase do modelu a ve chvíli, kdy usychalo lepidlo a barva, jsem začala přeskládávat vitrínu. Byla plná modelů, ale i blbostí jako mušle a další takové předměty. Musela jsem je tedy přestěhovat, protože další prostor mi začíná scházet a já nebudu mít brzy, kam ty modely dávat.




A jako dlaší věc, kromě seriálů, i pár filmů. Radost jsem nakonec měla jen z animáku. Ale už se těším na kino. Brzy bude Pátá vlna, Captain America, Warcraft a další. Snad to bude lepší, než to, co vymysleli za poslední měsíce... Bídný výkon...

poster poster poster 

A určitě nenechám čtení úplně bokem. Takže jsem se pustila do dlouho očekávané Adaptace. A bylo to naprosto skvělé. Trochu mi to připomínalo Pátou vlnu a jim podobné dystopie. Bylo pár věcí, které se mi nelíbilo a hodně věcí, které se mi líbily. Ale víc už si přečtete v recenzi.
 
Po ní jsem začala číst Jiskru v popelu, tu už mám dočtenou a když budu mít čas, dnes večer napíšu recenzi. Mám ji zhruba rozmyšlenou, jen to dát dohromady. A novou knihou je nyní Všichni jsme hleděli vzhůru... Co čtete hezkého vy?

Skončil nám měsíc březen, takže jsem si udělala obvyklý přehled nových knih a přečtených knih. Nových byly čtyři kousky a přečtených sedm. Na detaily se můžete podívat zde. Já jsem za ty přelouskané rozhodně spokojená, pro mě je to pěkné číslo :-) Kolik jste jich zvládli vy? :-)

Takže mi nezbývá, než vám popřát hezkou neděli. Já za chvíli frčím do práce...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Čteš opravdu rychle.. :D Já jsem teď na začátku Zrcadlení, a baví mě to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani ne. Moje kolegyně dá knihu denně. Na ni nemám :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne