MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 srpna, 2016

Shrnutí týdne #110

neděle, srpna 21, 2016 6 komentářů
Dnešní práci mám za sebou a tak mě čeká už především odpočinek. Před sebou mám sice několik dní volna, ale nejsem doma a hlídám ty naše psiska a kocoura. Takže to není to správné volno, zvlášť když kolem sebe nemám svoje věci a tak...


A když už tedy mám tuto 'službu', vzala jsem si s sebou nějaké knihy. Je mi jasné, že mám zase veliké oči a budu lenošit až hanba, ale přece jen... Momentálně čtu Napůl zlý. Navíc jsem si vzala Rudou královnu a Pouštní kopí. Jsem zvědavá, kolik toho nakonec stihnu, ale královnu bych ráda začala, abych věděla, zda má vůbec cenu kupovat druhý díl...
 


Hned v pondělí jsem si nastartovala týden kinem. Zašla jsem si na Sebevražedný oddíl. Bohužel jsem z něj nebyla tak úplně na větvi, jak jsem očekávala. Ale nebudu to příliš rozpitvávat, už brzy bude článek o filmech, které jsem v poslední době viděla a tam bude trochu infa...

Poster undefined 
        Sebevražedný oddíl

Po nějaké době jsem sepsala další tip pro blogery. Tentokrát jeden hodně krátký, ale spousta lidí to nezná a přitom je to tak snadné. Jedná se o nastavení formátu data v příspěvcích... Příště se už vrhnu na něco těžšího...

Téměř máme tři čtvrtiny roku za sebou. A tak jsem sepsala článek o tom, jaké knihy bych si ráda do konce roku ještě pořídila. Je jich docela dost, ale myslím, že letos bude celkový počet nových přírůstků mnohem menší než loňský. Ale ještě máme nějaký ten čas, tak se nechme překvapit ;-)

Z filmového světa je také pár snímků, které jsem nedávno objevila a přidala na seznam. Nějaká pokračování, ale i naprosto nové snímky a na všechny jsem hodně zvědavá. I když je pravda, že po všech těch letech jsem postavila laťku hodně vysoko a jen málokterý film mě opravdu dostane...

Předevčírem jsem dočetla poslední díl série Nebe. Tato kniha byla opravdu povedená a jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala k jejímu přečtení, protože tato série mi na polici ležela poměrně dlouho. Koupila jsem ji ve výprodeji a tak jsem na ni nějak nespěchala. Ale nechat ji dál čekat, by byla veliká chyba...


Na facebooku jste mohli vidět, že jsem řešila chod blogu. Hlavně to, že spousta blogů je tak úspěšných a já prostě nevím, kde je zakopaný pes a jak můj blog více zviditelnit. Musela jsem konstatovat, že největší problém je asi v tom, že je multitematický. Ale po tom, co jsem uvažovala nad rozdělením, jsem zjistila, že to pro mě není moc reálné. Prostě tu budou všemožná témata a každý už si musí vybrat, co ho zajímá. Jediné, co jsem provedla, byla obrovská čistka. Prošla jsem staré zvytečné články z rubrik, které jsem zrušila a smazala jsem víc jak osm set článků. Naprostých blábolů a zbytečností. Blog se hezky pročistil ;-D

A dnešní plán na večer? No přece můj milovaný Avatar. Sice je s reklamama a česky, ale nemám jinou možnost. Když to dávají, vždycky se musím kouka :-P No, rozloučím se s vámi. Přeji vám hezký zbytek neděle a nezapomeňte se pochlubit vaším týdnem :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Taky bych měla pročistit blog.. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas to asi bude potřeba 😊 Hned se mi to líbí víc...

      Vymazat
  2. Co se týče popularity blogů - došla jsem k stejnému závěru jako ty :D Ale prostě co s tím? Nic. Taková rozsáhlá čistka :O To se jen tak nevidí :) Rudá královna je prý povedená kniha, tak snad se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvedava na tvuj nazor na Rudou kralovnu, mam ji take v hledacku :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne