MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 září, 2016

Konečně přicházím s třetí částí na toto téma. Ukáži vám dalších pět knih, které spadají do minulého století :-) Některé jsou hodně staré, některé méně, každopádně v tomto díle je nejstarším kouskem kniha z roku 1951...
 
Většina těchto knih má neznámý původ. Absolutně si nedokážu vzpomenout, kde jsem je vůbec vzala. Jsou tak staré, že mají zažloutlé stránky, potrhané obaly nebo jim přebaly úplně chybí. Prostě takové skoro starožitnosti...



Název: České pohádky
Autor: Karel Jaromír Erben
Rok vydání: 1951
Přečteno: ne
Info: Klasika, kterou nemám přečtenou a pravděpodobně se o to nebudu ani pokoušet. Je to další kniha, která je v mé knihovně spíše na okrasu...


Název: Záhada hlavolamu
Autor: Jaroslav Foglar
Rok vydání: 1968
Přečteno: ne
Info: Knihu jsem nečetla, ale jako malá jsem viděla nějaké české filmové zpracování. Tím jsem si jistá, ale detaily po mě opravdu nechtějte :-D


Název: Léto, jako když vyšije
Autor: Eliška Horelová
Rok vydání: 1979
Přečteno: ne
Info: Opět jsem nečetla a už podle názvu mi příjde, že to bude spíše pro mladší čtenáře. Ani mě to neláká, ale já se nerada zbavuju knih, i těch neužitečných :-)...


Název: Ostrov pokladů
Autor: R.L. Stevenson
Rok vydání: 1957
Přečteno: ano
Info: Tak to musí znát snad každý. Já mám přečteno hned několikrát a dokonce mám i dvě různá vydání :-)


Název: Vynález proti sobě
Autor: Josef Nesvadba
Rok vydání: 1964
Přečteno: ne
Info: A nakonec poslední kniha, kterou v životě číst nebudu a popravdě mi to ani nic neříká... Co dodat, já na staré knihy moc nejsem a už vůbec ne české...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Asi jsem výjimka, která Ostrov pokladů nečetla. Asi bych to měla napravit.
    Záhadu hlavolamu jsem také viděla zfilmovanou, ale kniha mě nikdy nelákala.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne