MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 října, 2016

Oproti předchozím měsícům je září možná trošku bohatší na přírůstky. Stále pro mě platí mírný stop stav, nicméně něco se mi podařilo ukořistit :-) Většina z vás si to možná ani neumí představit, ale je to šíleně těžké vydržet si nic nekupovat a šetřit na tu svoji vysněnou hromádku (listopad ♥) :-P


Jako první jsem získala na recenzi e-knihu z nakladatelství Host, Tuláka. Bohužel moje volba mi příliš nevyšla a kniha pro mě byla obrovským zklamáním. Jsem ráda, že už to mám za sebou a příští výběr už bude opatrnější... Z nakladatelství jsem dostala povzbudivý email, že se mi holt nemůže líbit všechno... Jsem ráda, že to vzali tak pozitivně. Příště si vyberu opravdu něco, co bude lepší...


Při jedné z mých návštěv Levné knihy jsem i já konečně našla něco, co mě celkem zaujalo. A vzhledem k cenám, jsem to prostě riskla. Konečně se na mě usmálo štěstí a není to série! Sláva... Zatím se na jejich čtení zrovna nehrnu, nicméně si myslím, že jako oddechová četba to poslouží víc než dobře...


A jako úplně poslední omalovánky na recenzi, na které jsem se třásla pár měsíců :-) Už mám několik obrázků hotových a jsem z nich nadšená. Johanna Basford vytváří opravdu krásné omalovánky.



Celkový počet nových knih: 2 papírové knihy, 1 e-kniha, 1 omalovánky

 

Přečtené knihy



 Celkový počet přečtených stránek: 1959


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

14 komentářů:

  1. Na Tulákovi se shodneme, ale to už víme :D Knihy z Levných knih vůbec neznám, ale snad se ti budou líbit, a ty omalovánky vypadají nádherně, ale já na nějaké vybarvování nemám čas a vlastně ani chuť. Mám doma jedny (ale jiné) už několik měsíců, ale doteď není ani jeden obrázek vybarvený...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obvykle maluji večer u televize. Nebo když občas nemám náladu na knihu...

      Vymazat
  2. Krásný čtenářský výkon, Luci, a držím moc palce, ať je Tvá ruka při výběru už jen šťastná a žádný Tulák Tě nepotká. Ať se říjen vydaří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohlo to byt lepsi, ale jsem spokojena. A dekuji, at se dari i tobe

      Vymazat
  3. Pěkné počty - já se za sebe stydím. Za září jsme dala asi jen jednu nebo dvě knihy.
    Ze zmiňovaných jsem pak četla Napůl divoký - srdeční záležitost navěky :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Napul zivy je skvely. A neboj, to dozenes urcite jindy :-)

      Vymazat
  4. Nefilim mám doma také, takže jsem zvědavá, kdy se k němu dostanu :D
    Stejně tak to mám i se sérií Démoni+ Half Bad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nefilim nechávám na někdy... Démoni a Napůl živý, to je skvělé čtivo. To bych nenechávala příliš dlouho ležet :-)

      Vymazat
  5. Po knize V pasti jsem se v Levných knihách také divala, ale nakonec jsem ji tam nechala a koupila jiné čtyři kousky. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně si umím představit, jak to je šetřit na svoji vysněnou hromádku :D Jinak skvělé úlovky z LK :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těch knih nemůžu dočkat. Ještě měsíc a bude to :-P

      Vymazat
  7. Ty jo tolik knížek :O fakt parádní úlovky, na pár knížek si mě nalákala, zrovna jsem nějaké hledala, děkuji za tipy. ♥ Moc se mi líbí tvůj styl psaní a blog, dávám odběr! :) taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout případně mi tam taky zanechat odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za chválu, ale jsem jen průměrný bloger :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne