MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

13 listopadu, 2016

Shrnutí týdne #122

neděle, listopadu 13, 2016 4 komentáře
A máme tady zase poslední den týdne, takže je na čase se ohlédnout, co se za těch sedm dní stalo... Jako první tentokrát připomenu, že vyšel článek s filmy, které jsem viděla. Není jich mnoho, ono taky není ani času na to sledování. Doháním to víceméně o volných víkendech, nebo kdy se dá... Při poslední příležitosti to byly pouhé tři filmy...

poster poster poster

Co vám budu vykládat. Celý týden jsem toho moc nesepsala. Víceméně jsem fungovala akorát na instagramu nebo jsem psala posty na facebook. Takže například víte, že sháním obal na mobil a ne, stále jsem si nevybrala. Je to strašně těžké, protože bych jich brala aspoň deset :-D Pak jsem třeba zmiňovala problémy s poštou. Stěžovala jsem si na vyšších místech a najednou to jde a balíček mi byl doručen. Sice jsem čekala dva, ale ten druhý snad dojde v pondělí. Doufám, že si z něj pošťák neudělal kopačák...

Od pátku mi začalo pětidenní volno, které mi přišlo opravdu vhod. Velkou část té doby asi prospím, protože jsem naprosto unavená, neustále. Ale i tak se mi podařilo i číst, dodělat model auta a tak podobně. Na čtecí maraton, jak jsem původně plánovala, to moc nevypadá, protože nevydržím číst v kuse víc jak hodinu, ale i tak si myslím, že každá stránka se počítá...


Abych si trošku navýšila relaxační hodinky, přemýšlela jsem, jestli jít do dalších omalovánek a tak nakonec vznikl článek, jelikož jsem objevila další hromadu nových kousků. Ne každý se mi zamlouvá, ale pár mi do oka padlo. Nemám v plánu kupovat hromady, jinak z toho budu mít koníček až do důchodu, abych to všechno stihla... Ale aspoň jedněmi si radost asi udělám...

Výjimečně jsem udělala i šablonu na přání. Nehodlám se k tomu vracet, ale příležitostně pro vybrané lidi asi udělám výjimku. Tentokrát je pro Knižní deníček a doufám, že se bude líbit...


Velikou radostí pro mě byla Winter, která mi v pátek večer přišla. Mám ji na recenzi a trošku jsem se zhrozila nad její šířkou... Ale dnes jsem se do ní pustila a myslím, že to nakonec bude jednohubka, protože se to čte téměř samo a jak mě to chytí, nevím kdy přestat... :-) Jsem ráda, že tuto krásku už mám doma.



Jinak víceméně jen relaxuji a přemýšlím nad vánoci. Především, co komu koupit, což nemám absolutně představu. A taky jestli budu péct a co. Mám v plánu udělat tak dva tři druhy a víc nic. Protože nehodlám svůj volný čas trávit u trouby. Také přemýšlím nad soutěží. Zatím je to v procesu, ale všechno se včas dozvíte...

A teď si jdu udělat večeři. Pak budu nějakou dobu pokračovat ve čtení a večer válení u televize. Tuhle pohodičku bych snesla každý den, ale to bych musela být milionář... Hezký zbytek dne všem a nezapomeňte se pochlubit, co hezkého jste dělali vy :-)

PS: A taky připomínám článek se soutěžemi. Zkuste se někam zapojit a třeba budete mít před vánoci velikou radost :-D


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Pěkné shrnutí týdne. Mimochodem, díky tobě jsem konečně v pátek usedla k filmu Matky na tahu :-). Byla jsem naprosto spokojená a fakt to na ten pátek bodlo a musím říci, že to i dost sedlo :-D.
    Jinak koukám, že jsi multi funkční, viz. ten model. Super!
    Užívej volna podle sebe. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze te film bavil. Byla to fakt oddechovka :-) A jj, jsem multifunkcni, ja se umim porad necim zabavovat :-D

      Vymazat
  2. Taky mám v plánu jít na Nerve :) jinak ta Winter je naprosto úžasná, takže si chci co v nejbližší době pořídit Cinder ♥
    Hezký týden :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne