MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 listopadu, 2016

Viděla jsem... #117

úterý, listopadu 29, 2016 8 komentářů
Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Seriály, které sleduji najdete na Edně... Pokud pro mě máte tipy na dobré filmy, neváhejte se podělit ;-)

poster poster poster
poster poster poster poster

Hledá se Dory
Už od začátku je jasné, jakým směrem se bude film převážně ubírat. Není na něm mnoho originálního, přesto pobavil a čtyři hvězdičky má převážně i za vizuální stránku... Nebylo to špatné, ale na Nema to nemá...

Moje hodnocení:
CSFD

Bojovník
Od filmu jsem popravdě čekala mnohem víc. Podívala jsem se na něj kvůli té chvále a hereckému obsazení. A můžu říct, že to je taky to jediné, co tam člověka mohlo bavit. Proč? Protože je to klasický příběh o vzestupech a pádech a těch verzí, už mohl člověk vidět několik. A koho by bavilo se pořád dívat na to samé. Takže tři hvězdičky, protože na víc to rozhodně nemá...

Moje hodnocení:
CSFD

Žoldák: Legie zkázy
Jen tak z nudy jsem se koukala na tento kousek, který pouštěli o víkendu v televizi. Byla to pro mě spíš komedie a vzpomínka na zlaté poklady osmdesátek a devadesátek. Spousta akce, svalů, šílených hereckých výkonů a příběhu bez absolutní logiky či dějovosti. Ale jo, docela jsem se pobavila :-)

Moje hodnocení:
CSFD

Obr Dobr
Víc jak polovina filmu mě velice bavila. Bylo to takové pohádkové a moc pěkně udělané. Ale téměř u konce se mi moc nelíbilo, jak byl problém vyřešen. Úplně to ztratilo tu atmosféru. Knižní předlohu jsem nečetla, takže nemůžu posoudit, jak to bylo tam. Každopádně, kdyby se ten konec nesl ve stejném duchu jako začátek, byla bych víc spokojená.

Moje hodnocení:
CSFD

Otcové a dcery
Musím podotknout, že nechápu smysl tohoto filmu. Na téma zničených životů a poškozených 'duší' toho bylo natočeno tolik, že další kousek k tomuto tématu mi přijde naprosto zbytečný. A navíc to nemělo ani pořádný spád, bez života. Prostě nuda. A tu holku jsem nepochopila, proč si tak kazila život...

Moje hodnocení:
CSFD

Sedmero krkavců
Jen výjimečně se dívám na českou filmovou scénu a v tomto případě to byla i výjimka, protože to zrovna dávali v televizi a nic lepšího tam nebylo. Jelikož znám starší verzi, kterou si vybavuji jen matně, řekla jsem si proč ne, zkusím i toto. Ze začátku takové delší a nudnější, ale pak se mi to začalo líbit více. Mám své výhrady, ale přesto jsem spokojená. Patří to k těm lepším projektům :-)

Moje hodnocení:
CSFD

Hugo a jeho velký objev
Až ke konci jsem si říkala, že jsem to musela už dřív vidět. Přišlo mi to strašně povědomé. Ale i když film jako takový není až tak po obsahové stránce bohatý, rozhodně je krásně vyvedený po té vizuální a hudební. Velice mě potěšilo herecké obsazení. A celkový dojem mám velice kladný. Přišlo mi to celé takové smutné, ale pohádkové. Přirovnala bych to asi k Lemony Snicketovi nebo k Městu Ember. Sama nevím. Prostě v podobném duchu...

Moje hodnocení:
CSFD



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Samé zajímavé kousky. Já asi před týdnem dočetla Obra Dobra a ten příběh jsem si opravdu moc zamilovala, takže se chystám určitě podívat i na film. Z dalších zmíněných se mi opravdu hodně líbila pohádka Sedmero krkavců, ta výprava je fakt boží, i herecké výkony jsou dobré, opravdu na Česko nadstandard :)
    V budoucnu se mrknu asi i na Dory, i když se trochu bojím právě proto, že Nemo je jeden z mých nejoblíbenějších animáků a v poslední době už je moc nevyhledávám...a taky Hugo by nemusel být špatný. Když ho dávali, měla jsem dokonce zapnutou telku, ale pak jsem si řekla, že na film nemám náladu a šla si číst :D
    Měj se krásně, Lucí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dory nebyla špatná, ale na Nema určitě nemá... A Hugo se mi moc líbil :-)

      Vymazat
  2. Viděla jsem Huga a je to nádherný film. Určitě plánuji Dory a Obr Dobr.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hugo se mi líbil mnohem víc než Obr. U něj se mi nelíbil konec.

      Vymazat
  3. Huga jsem viděla tak po kouscích, když ho dávali v TV, ale nevím, zda se na něho někdy podívám pořádně... Ale hraje tam Chloe, tak bych mohla :D
    No a Sedmero krkavců také už nějaký ten pátek plánuji :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hledá se Dory určitě časem zkouknu, ale jak se znám, bude mi to trvat :D Stejně tak mám v plánu Obra Dobra, animáky prostě nelze vynechat :)
    Jinak mě nic moc nezaujalo... možná tak Sedmero krkavců, ale na to se mrknu, až to zase někdy poběží v televizi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky musim mit na filmy naladu... Uz me u toho nebavi sedet tak jako driv...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne