MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

24 dubna, 2017

Po Harry Potterovi první kniha od JK Rowling. Bohužel se z ní nestala taková pecka, jak jsem očekávala... Docela jsem se nudila a zklamala. Ale podle DK jsou další díly lepší, tak je vyzkouším... Recenzi na první díl si můžete přečíst zde...
 

Cormoran Strike

  • Volání Kukačky  
  • Hedvábník
  • Ve službách zla
  • Lethal White

Tato rubrika vznikla jako přehled především pro mě. Sice by bylo stejně fajn to mít napsané někde v notýsku, ale takhle to mám hezky přehledné, nafocené a přístupné z jakéhokoli místa planety :-P Sranda. Tak jo, původně jen pro mě, ale časem i trošku pro vás ;-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Mě se sešel druhý a třetí díl, na jedničku se stále chystám.. tak uvidím jak se mi bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, kazdy ma na to jiny nazor, treba se ti to bude libit opravdu hodne...

      Vymazat
  2. Tak to je škoda že se ti nelíbila. Mně se právě líbily ty popisy Londýna a poctivé vyšetřování, Hedvábníka mám už taky za sebou a bohužel se mi zdálo Volání kukačky lepší.
    Třetí díl mám v knihovničce od loňska, tak snad se k němu co nejdříve dostanu a doufám, že mě nezklame :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebylo to uplne na odpis, namet a tak velice dobry, ale strasne dlouhy, moc popisu a chvilemi i bohuzel nuda...

      Vymazat
  3. Knihu jsem nečetla. Ale možná to bylo tím, že se pustila do neznámých vod a to do psaní knih pro dospělé.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem knihu také nečetla a ani vlastně nevím, jestli se do ní pustit. Bojím se toho, že by mě to extra nechytlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, i to je mozne... ale je spousta nadsencu, treba budes prekvapena...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne