MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 dubna, 2017

Shrnutí týdne #146

neděle, dubna 30, 2017 2 komentáře
Začátkem týdne jsem se pustila do nové knihy. Vybrala jsem si druhý díl Učedníka. I když si z prvního pamatuji jen minimum, brala jsem druhou knihu jako samostatný prvek a čekala, že si něco rozpomenu. Sice jsem od ní musela odběhnout kvůli recenzáku, ale opravdu mě to baví a doufám, že už ji zvládnu dočíst... Zbývá mi asi osmdesát stránek.


Rozhodla jsem se udělat velký krok (sranda :-D) a okoukávala jsem čtecí polštáře od Hranatého šitíčka. Nakonec jsem se odhodlala a mám objednané rovnou dva. Jeden dostane mamka. Polštáře sice nejsou zrovna nejlevnější, z mého pohledu šíleného šetřílka, ale radost si člověk udělat musí. Paní byla velice ochotná při podávání informací, ale i při vybírání látky a dokonce šla rovnou do obchodu, abych měla lepší výběr. Prostě paráda. Už teď se moc těším, až přijdou a jsem na ně zvědavá... :-)

Na mém druhém blogu se objevil další návod. Tentokrát se týkal google+ widgetu do menu. Já jen doufám, že se někomu hodil a mohl toho využít. Pokud je něco, co by vás zajímalo a já byla schopná to zjistit, neváhejte se ptát. Vyzkouším a sepíšu návod :-)

Nový měsíc je za dveřmi, takže se teď zase sypou různé shrnující články a přehledy a tak podobně. Jeden z nich už vyšel a to konkrétně nové knihy, které mě v květnu čekají. Tentokrát jich není zrovna málo, až mě to docela děsí. Ale snad to nějak zvládnu. Navíc budu doufat, že druhá polovina roku bude slabší, abych mohla dohánět i své čtivo a taky abych ušetřila nějaké penízky. Hlavně nesmím vidět žádná lákadla :-D

Dalším takovým článkem je plán na další dny. To znamená dvě nové knihy ke čtení, které bych ze své soukromé sbírky ráda přidala na hromádku s cedulkou přečtené :-P Tentokrát jsem si vybrala novou, nedávno koupenou, Umění v krvi, a druhou, koupenou loni, Tmavé stěny Willardu...


V pátek mě překvapil balíček. Pošťák přijel večer a tak jsem docela hleděla. Došel recenzní výtisk Paniců, na které jsem tak čekala. Myslela jsem, jaký příběh nebudu mít k přečtení, něco parádního, ale k mému překvapení měl děj jen devadesát stránek, takže za hoďku a kousek jsem měla hotovo. I recenzi už najdete na blogu... Takže se můžu vesele vrátit k předchozí knize, než mi dojdou zase další recenzáky :-)


A to je asi vše. Před chvílí jsem koukala na Levnou knihu a samozřejmě už mám zase objednáno. Tentokrát jsem objevila Elyonovu zemi, dokonce mají celou sérii. Tak jsem si řekla, že za dvacet devět kaček za díl, to prostě zkusím. Myslím, že by to mohlo být takové to odpočinkové čtení pro mladší, které se občas hodí... A teď, po tom zpoždění, je na čase pustit i tento článek na světlo světa :-D Hezký večer všem, jdu koukat na Den poté :-P


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Jůůů, doufám, že ty polštáře pak nafotíš, jsem zvědavá! :D
    A ty dvě knihy, co plánuješ v květnu číst, vůbec neznám, takže se budu těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne