05 července, 2017

Záložka není úplně dělaná pro knihu, ale aspoň se mi trefila s tím hradem...

Tažení do Tearlingu {recenze}
Kelseu Glynnovou, mladou královnu Tearlingu, čeká výzva, jaké dosud nečelila. Poté, co Kelsea zkřížila plány sousední země Mortmesne a její nebezpečné Rudé královny, je její vlastní země pustošena krvavou invazí. Zatímco je cizí armáda každým dnem blíž a blíž, Kelsea naváže díky magickému královskému safíru kontakt se ženou jménem Lily, která žila před mnoha lety – a jejíž osud je s Kelseou svázaný víc, než si umí představit.

Znovuzrození dračího oka {recenze}
Dvanáctiletý Eon podstupuje několikaleté náročné studium, které vyžaduje osvojení dvou schopností: šermu a dračí magie. Eon doufá, že uspěje a bude vybrán jako dračí oko - učedník jednoho z dvanácti energetických draků štěstěny. Ale má to háček. Velkým Eonovým tajemstvím je, že je vlastně Eona, šestnáctiletá dívka, která studuje v přestrojení, aby se mohla stát dračím okem. Protože ženám je dračí magie zapovězena, vystavuje se velkému nebezpečí. A vzhledem k okolnosti, že se její riskantní hra stala součástí vražedného boje o císařský trůn, je postaráno o napínavou zápletku...

Poslední dračí oko {recenze}
Další pohnuté osudy statečné dívky Eony, adeptky dračí magie v zemi zasažené válkou. Po odhalení svého tajemství, které se trestá jedině smrtí, se ocitá na útěku před armádou uzurpátora Sethona, který se zmocnil násilím trůnu a za každou cenu hodlá uskutečnit svoje temné záměry.
Má-li v zemi opět zavládnout mír, musí Eona n
ajít právoplatného císaře Kyga a magický černý foliant, aby mu pomohla získat zpátky trůn. Jako dračí oko se však sama stává hrozbou pro svůj lid, neboť nikdo neví, že nemá pod kontrolou svoji sílu. Zoufalá Eona je nakonec nucena uzavřít smlouvu s dávným nepřítelem, který může všechny vyhubit.
Napínavý a poučný závěr epického příběhu o tajemné magii, šermu a lásce uchvátí mladé i dospělé čtenáře svou syrovostí, náhlými dějovými zvraty, bohatou symbolikou a nádherným orientálním prostředím.

Tuto rubriku jsem založila hlavně jako přehled mých knižních záložek. Už se v tom sama ztrácím a nevím, kde všude ty záložky jsou. Takže budu postupně fotit knihy z mojí knihovničky a k nim jejich záložky, které jsou v nich uložené. Některé jsem vyráběla, jsou staré nebo nové, vybledlé, některé jsou stažené z internetu, některé jsou koupené, některé darované a některé jsou vyhrané...