MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 července, 2017

Nachystala jsem si pro vás další článek s přehledem toho, kterým knihám se dostalo té 'pocty', že se dostaly na filmová plátna. Nebo se teprve dostanou. Aneb sbírám data všude možně, takže tentokrát takový malý mix...


Chaos

kniha vs film
Jako první zmíním, že jsem narazila na informaci, že vznikne film podle série Chaos od Patricka Nesse. Mě se podařilo knihy koupit v Levné knize a nakonec jsem za to ráda. Ze začátku lehce rozpačité, ale nakonec se to pěkně rozjelo a moc mě čtení bavilo (recenze zde). Navíc o Nessovi se teď píše pořád a není to první kniha, kterou mu zfillmují...Hlavní postavy se ujme nový Spiderman :-D


Ready Player One

kniha vs film
Tuto knihu už mám doma také nějakou dobu, stále jsem se k ní nedostala, ale má velice slibné hodnocení. Navíc mě zajímá celé to prostředí a jak se to bude vyvíjet. Každopádně vznikne film, který točí sám Steven Spielberg, což by mohla být záruka zábavy. Tak uvidíme...


Válka o planetu opic

kniha vs film


Hledání Aljašky

kniha vs film
Nejsem příliš velký fanda Johna Greena. Přečetla jsem akorát Hvězdy, nebyly špatné, dobře se četly, ale upřímně, nic skvělého to nebylo. Zvlášť to téma nebo průběh děje není nijak inovativní. Měli jsme možnost to vidět ve filmech nesčetněkrát... Nicméně, po Hvězdách a Papírových městech se do kina dostane další autorova kniha, tentokrát ji natáčí ale nepříliš známá osoba, která na kontě nemá téměř nic - Rebecca Thomas.



Sněhulák

kniha vs film
Vcelku oblíbená a rozsáhlá série ze severu. Zatím jsem neměla možnost tyto knihy číst a nejspíš se k tomu ani nedostanu, ale film pravděpodobně zkusím. Hraje v něm Michael Fassbender, jeden z mých oblíbených. Jediné, co jsem však nepochopila, že si studio vybralo k zfilmování až sedmý díl...


Pro dnešek opět všechno, další kousky si nechám na nový článek :-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Jé, tak na Aljašku se vyloženě těším!

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na zfilmovaný Chaos jsem super zvědavá! Ten ho jen přečíst ještě před premiérou :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne