10 srpna, 2017

Recenze: Obaly na knihy

čtvrtek, srpna 10, 2017 13 komentářů
Dneska trochu z jiného soudku. Mám tu další recenzi na výrobky, tentokrát se jedná o obaly na knihy. Dřív jsem na to moc nebyla a asi ani dnes nejsem nějaký velký fanda. Ale má to svoje plusy. Například se kniha dobře drží a tolik netlačí do ruk, když čtete. Nicméně doma je používám minimálně. Pro mě hlavní důvod je ten, že si brávám knihy k mamce na zahradu a občas ji nechám prostě venku odloženou, než se k ní vrátím. A tak je pro mě důležité ji mít schovanou, aby zůstala jako nová :-)

První pouzdro jsem dostala na vánoce a moc se mi líbí. Se sovičkou, jak jinak. Je povedené a já k němu nemám výhrady, až na jednu věc. Je spíše na menší knížky, asi tak do 300 stran. Tudíž bichle tam už nedám. Na to jsem si musela pořídit obal druhý, tentokrát na míru. Ten už je větší a navíc má možnost nastavování, takže do něj dám různě široké knihy. Domluvila jsem si téma Harryho Pottera, takže mám zepředu i zezadu dva takové hlavní symboly :-) U tohoto obalu jsem taky moc spokojená, ale asi bych ocenila větší vycpání uvnitř. Je to totiž hodně tenké, jako dvě vrstvy látky, kdežto první obal má uvnitř nějakou molitanovou (nebo tak něco) výplň a proto je takové měkčí a nadýchanější.

A co vy? Taky máte doma něco takového?

Sovička
+ motiv oblíbené sovy