MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 listopadu, 2017

Při poslední objednávce knih jsem některé záložky tvořila z obálek a některé z fanartů. V případě Skleněného trůnu jsou to všechno  obrázky fanoušků, které jsem si akorát vložila do formátu na záložky... U Učedníka jsem zase vybírala obrázky zahraničních obálek...






Krvavé ostří {recenze}
Celaena Sardothien je nejobávanější zabiják v celém království. I když pracuje společně s ostatními zabijáky sídlícími v Tvrzi vrahů, důvěřuje jen sama sobě a svému příteli Samovi. Když ji její intrikující mistr, Arobynn Hamel, pošle na různé mise, které ji zavedou na vzdálené ostrovy i na nepřátelskou poušť, začne jednat nezávisle na jeho rozkazech – ale tím zároveň zpochybňuje i svoji vlastní věrnost. A během svých výprav zjišťuje, že k Samovi cítí mnohem víc než jen obyčejné přátelství. Ovšem tím, že jedná, jak jí napovídá srdce, a vzpírá se příkazům, se ocitá ona sama i Sam ve smrtelném nebezpečí. Arobynn je nelítostný a zradu nikdy neodpouští. A zná za ni jen jediný trest – smrt.
Tato pětice novel odehrávajících se před dějem Skleněného trůnu nabízí pohled do dřívějšího života Celaeny – a je to opravdu fascinující čtení.


Půlnoční koruna {recenze}
Celaena se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější práci. Ovšem sama dobře ví, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její život rozmetá na kousky...

Dědička ohně {recenze}
Královna, nebo zrádce? Jen ona sama rozhodne.
Celaena Sardothien přežila smrtící soutěž a zlomené srdce, ale za jakou cenu. Nyní se musí vydat na cestu do nové země, aby se poprala s temnou pravdou... pravdou o jejím dědictví, které jí může navždy změnit život a budoucnost.
Mezitím se shromažďují temné síly s cílem zotročit si cel
ý svět. K tomu, aby je Celaena porazila, musí najít sílu jak k boji s vlastními vnitřními démony, tak také sílu k boji se zlem, které bude brzy vypuštěno.

Královná stínů {recenze}
Ztratila všechny, které milovala. Celaena Sardothien se vrací zpátky do říše a jediné, po čem touží, je pomsta. Brzy si ovšem uvědomí, že ve hře je mnohem víc – musí osvobodit prince Doriana, kterého pomocí magie ovládá král ze skleněného hradu. Musí zjistit příčinu královy moci! Ale hlavně nesmí zklamat svůj lid, který do ní vložil veškeré naděje.

Říše bouří {recenze}
Pro Aelin dlouhá cesta k trůnu teprve začala, ale už nyní je jasné, že bude plná zrady, nepřátelství a nevraživosti. Pokud si chce udržet korunu a ochránit své království, musí se spojit s lidmi, kteří až do teď byli nepřáteli a musí bojovat proti zlu, které se chystá pohltit celý svět. Zkáza se na ni řítí ze všech stran a jediná zoufalá možnost, jak přežít, je obětovat to, co miluje nejvíce na světě.

Učedník {recenze}
Než mu schopnost přivolávat démony obrátila život naruby, byl Fletcher prostým kovářským pomocníkem. Nyní se má stát válečným mágem a bojovat proti divokým orkům, kteří ohrožují jeho vlast. Jenže po moci touží i falešní šlechticové a ti tajně připravují zradu. Osud císařství leží ve Fletcherových rukou a jeho jediným pomocníkem je démon Ignatio…

Pyramida orků {recenze}
Fletchera s Ignatiem uvěznila inkvizice pro zločin, jehož se nedopustili. Když pak král chystá výpravu na nebezpečné území orků, povolá i Fletchera. Právě k němu se upírají naděje celého království. Hrozí totiž, že orcké armády se pozvednou v takové síle, jakou říše dosud nikdy nezažila.

Válečný mág {recenze}
Fletcher a jeho přátelé, pronásledovaní orckými šamany a divokými démony, se musí stůj co stůj vrátit z území Aetheru zpět do vlastního světa a ubránit ho před orckou hrozbou. Fletchera ovšem čeká ještě mnohem obtížnější úkol: úhlavní nepřítel albínský ork Chán se chystá se zničit Hominum a pobít jeho nejbližší. V rozhodujícím boji se s ním musí Fletcher střetnout sám.


Tuto rubriku jsem založila hlavně jako přehled mých knižních záložek. Už se v tom sama ztrácím a nevím, kde všude ty záložky jsou. Takže budu postupně fotit knihy z mojí knihovničky a k nim jejich záložky, které jsou v nich uložené. Některé jsem vyráběla, jsou staré nebo nové, vybledlé, některé jsou stažené z internetu, některé jsou koupené, některé darované a některé jsou vyhrané...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Tvoje záložky jsou prostě nádherné a tyhle nejsou vyjímkou. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ach můj Bože! Já vážně slintám, moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten Skleněný trůn bych taky brala :)
    Což mi taky připomíná, že jsem se u Summonera zasekla na prvním díle...

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne