23 listopadu, 2017


Nástroje smrti jsou jednou z mých oblíbených sérií. Autorka vytvořila svět plný příšer, upírů a vlkodlaků, tak trochu i magie a především plný akce a dobrodružství. Knihy jsou sice cílené na mladší osazenstvo, ale určitě se v nich najde spousta čtenářů. Já osobně svět lovců stínů vyhledávám neustále a tak doma kompletuji již třetí knižní sérii týkající se daného světa. A proto mě potěšilo, že jsem průvodce filmem kdysi vyhrála v soutěži.

Ale teď zpátky právě k tomuto průvodci. Celá kniha se v podstatě točí kolem natáčení a režiséra. Téměř všechny citace pochází právě od něj a tak trošku se napsané 'rozhovory' opakují a omílají to stejné. Můžete se dozvědět informace z filmu, o kulisách, hledání hereckého obsazení a tak dále. Bohužel mi chybí detaily od herců, o hudbě, ponoření více do hloubky a více všechno rozebrat. Nějaké vtipné či smutné momenty z natáčení... Fotky také nejsou vždycky ideální. Některé zbytečně zabírají dvě stránky, místo toho, aby se využilo místo a mohlo jich být více.

I když bylo hezké si připomenout tento svět a dozvědět se pár faktů o filmu, mnoho potěšení mi tato kniha nepřinesla. Je to spíše zklamání, protože pár průvodců už mi rukama prošlo a v porovnání s tímto, byly na úplně jiné úrovni, lépe propracované, obsáhlé a přehledné.

Je sice vidět, že film stál spoustu práce a úsilí, na některých detailech se pracovalo dlouho, ale bohužel, stejně jako mě naprosto zklamal film, který se příliš knižní předlohy nedržel a možná i proto tak propadl, tak mě zklamala i tato kniha.
 


Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Překlad:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Město z kostí: Oficiální průvodce k filmu
City of Bones: The Official Illustrated Movie Companion
-
-
Eva Maršíková
filmový průvodce
2013 originál / 2013 překlad
128
Knižní klub
978-80-242-4200-2

Anotace Databazeknih.cz:
Fantastický obrazový průvodce nabízí těm, kdo se nechali okouzlit světem lovců stínů, pohled do zákulisí přípravy filmu The Mortal Instruments: Město z kostí. Najdete v něm jedinečné fotografie z natáčení, rozhovory s herci i štábem, podrobnosti o obsazování rolí, hledání vhodných míst, o výrobě rekvizit, kostýmech či tricích a mnoho dalšího.

Ukázka z knihy



Informace o autorce

Databazeknih.cz:
neuvedeno


Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků a focení) 




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Tuto knihu mám také doma, ale ještě jsem se k ní nedostala. Snad brzy a snad mě nezklame jako Tebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolem knihy chodím pokaždé v LK a neustále přemýšlím, jestli si ji koupit nebo ne. Nakonec jsem si ji nikdy nekoupila a jak vidím, dobře jsem udělala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zas za tech par kacek... ale rozhodne to nema na pruvodce Cizinkou, to byly jiny fakta...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)