MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 listopadu, 2017

Včerejškem skončila vánoční soutěž. Měli jste možnost se zapojit po dobu jednoho měsíce. Ve výhře sice nebyla žádná kniha, ale i tak si myslím, že jsem připravila docela ucházející balíček. Do soutěže se nakonec zapojilo pouze devět lidí. Je vidět, že se nechce zrovna každému namáhat. Proto chci účastníkům moc poděkovat, že se překonali a opravdu to zkusili. Jste skvělí, moc díky, vážím si toho :-)

Vyhrát jste mohli tento balíček









Správné řešení




1. kdo hrál Gluma ve filmu Pán prstenů
2. co získal Harry Potter v poslední knize (3 předměty)
3. autor série Kruh
4. autor Země příběhů
5. pseudonym JK Rowling
6. nakladatel Měsíčních kronik
7. třetí díl Havraních kruhů
8. anglický název knihy Stačí jen chtít
9. v jakém městě se odehrává Kostičas
10. autor Ztraceného symbolu
11. společnost, pod kterou patří Odeon
12. majitel továrny na čokoládu
13. upíří klan ze Stmívání
14. vesmírné vězení
15. o kom je Nejchladnější dívka ve městě chladu
16. co za surovinu se těží v Naslouchači
17. národnost Meagan Sponner
18. autorka Plamene v temnotě
19. autor Mágů
20. Asimova kniha Já,...
21. vydavatelství Sirotčince slečny Peregrin
22. podzemní kryt v zdevastované Zemi
23. autor netradiční upířiny od Fragmentu
24. hlavní hrdinka Pasažérky
25. hlavní hrdinka Cizinky
26. kdo vydává Cizinku
27. autor Války světů
28. režisér Interview s upírem
29. na co se vydávají všichni hrdinové
30. Aslan
31. autorka Šesti vran
32. anglicky 'spisovatel'
33. hrdina série Chaos
34. Čapkovo dílo
35. kniha Susan Carroll
36. kapitánka Nového obzoru z knihy Mlhovina
37. autor Solarisu
38. hlavní hrdinka knihy Ódinovo dítě
39. prezidentka z Hunger Games
40. Růže pro ...
41. autor Marťana
42. čím se brání lidé v Démonské sérii
43. autor Frosta
44. přítel prince Doriana ze Skleněného trůnu
45. kniha, u které jsou autoři Amie Kaufman, Jay Kristoff
46. autor Obra Dobra
47. kdo byla poutnice z Hostitele
48. kniha o výpadku proudu
49. sestra Liv Silber
1. Serkis
2. relikvie
3. Strandberg
4. Colfer
5. Galbraith
6. Egmont
7. Síla
8. Need
9. Londýn
10. Brown
11. Euromedia
12. Wonka
13. Volturi
14. Areston
15. upírech
16. sklenit
17. americká
18. Tahir
19. Grossman
20. robot
21. Jota
22. Silo
23. Fukuda
24. Etta
25. Claire
26. Omega
27. Wells
28. Jordan
29. dobrodružství
30. lev
31. Bardugo
32. writer
33. Todd
34. RUR
35. Poutník
36. Anne
37. Lem
38. Hirka
39. Coin
40. Algernon
41. Weir
42. chranami
43. Fuchs
44. Chaol
45. Illuminae
46. Dahl
47. mimozemšťan
48. Blackout
49. Mia


A kdo tedy vyhrál?

CharlieZ


Gratuluji. Píšu email a na odpověď počkám dva dny :-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne