MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

14 ledna, 2018


Po skoro dvou letech jsem se rozhodla znovu začít sledovat Hru o trůny. Stačila k tomu troška zvědavosti a především informace, že seriál končí osmou řadou, která bude příští rok. Takže to vlastně celé skončí a nebude do nekonečna natahované, mě přesvědčilo, že seriál přece jen dokončím :-D Dnes dokoukám poslední díl sedmé série a pak už jen zbývá čekat na to finále...

V pondělí se to začalo v práci celkem umoudřovat. Sice nemám o moc nervů méně, ale konečně se vše tak nějak vrací do normálnějších kolejí. To nejhorší je snad za námi a další vánoce už nechci ani vidět. Díky tomu jsem začala mít konečně i čas na čtení, nechci se zase dostat do skluzu. Hodně jsem pohnula s Šesti vranami a dnes je dokonce dočetla. Recenze je už samozřejmě na blogu a já se moc těším, jak večer zalehnu s Diabolikem :-)


Jelikož mi v poslední době přibyly i nějaké ty staré knihy, rozumějte starší padesáti let a podobně, vyšel opět článek Staré knihy pod lampičkou... V něm můžete vidět pár kousků, nejstarší z roku 1955. Zbytek si nechám na článek nový...


Jediným přírůstkem týdne je Pařížské rekviem. To jsem měla v plánu kupovat ještě před vánoci, ale nakonec jsem odolala. Dobře, že tak. Knihu totiž zařadil Knižní klub do svého katalogu a za neuvěřitelnou cenu 89kč. Jsem moc ráda, že občas nad těmi knihami váhám delší dobu, protože tohle se rozhodně vyplatilo :-P To mě přivádí i k tomu, že se mi nějak nakupily záložky, které bylo potřeba zařadit do čtiva. Tentokrát čtyři knihy a jejich záložky.


V pátek již tradičně vyšel článek s akcemi, až na to, že je letos první. Zatím je to po novém roce trošku slabší, ale jak vím, tak obvykle největší rozpuk akcí a soutěží bývá přes léto, kdy je na netu asi nejvíc lidí. Takže, kdo si počká, ten se dočká :-D

Víkend pomalu končí a já si ho vychutnala pěkně odpočinkově s knihou a seriály. Po šesti týdnech konečně první víkend. A to už je docela síla. Doufám, že jste se měli dobře a předchozí dny si užili :-) Já jdu pokračovat v té své zahálce :-D

Přírůstky

  • Pařížské rekviem



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Tak co? Už ses dostala k Diabolikovi? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokoukala jsem posledni dil Hry o truny, to me malem zabilo :-D a ted si jdu cist :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne