MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 dubna, 2018

Tato série mi už dávno padla do oka. A v momentě, kdy jsem vyhrála druhý díl, jsem se rozhodla začít skládat i zbytek knih. A jelikož nedávno vyšel poslední díl, sbírku jsem dokončila ;-)

Recenze - Tetovaný | Pouštní kopí | Válka za bílého dne | Trůn lebek | Jádro | Chrany


Démonská série

  • Tetovaný
  • Pouštní kopí
  • Válka za bílého dne
  • Trůn lebek 
  • Jádro

Doplňková kniha

  • Chrany  

Tato rubrika vznikla jako přehled především pro mě. Sice by bylo stejně fajn to mít napsané někde v notýsku, ale takhle to mám hezky přehledné, nafocené a přístupné z jakéhokoli místa planety :-P Sranda. Tak jo, původně jen pro mě, ale časem i trošku pro vás ;-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Je to dobrá série? Mě hrozně láká, ale nikde moc není vidět... Jakože jsem se o ní dozvěděla jen díky tobě :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí. I když zatím nejlepší byl první díl. Je to trošku náročnější, protože je to opravdu bohatý na obsah, hodně se tam toho děje a autor popíše úplně všechno :-D A i když je to čtení na delší dobu, aspoň pro mě, tak se mi to líbí. Je to takové jiné :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne