06 července, 2017

Viděla jsem... #124

čtvrtek, července 06, 2017 4 komentáře
poster poster poster poster
poster

Skrytá čísla
Moc pěkný film o tom, že v době, kdy to nebylo ani možné, se mohly černošské ženy zapojit do vesmírného programu NASA díky svým výpočtům a matematice. I když cesta byla trnitá, udržely se a rozhodně přinesly pokrok a to hned ve více věcech... Dodám jen, že doba to byla dost přísná a nepřátelská.

Moje hodnocení:
CSFD


Moje tlustá řecká svatba
Po pravdě jsem čekala něco víc. Šlo o průměrnou blbinu, která chvílemi postrádala hlavu a patu, hlavně při vývoji hlavní ženské postavy...

Moje hodnocení:
CSFD


Sully
O této události vím jen díky tomu, že se natáčel film a to jsem ke všemu znala jen o čem to mám být. Detaily mi poskytl právě až film. Příběh ze života, podle skutečnosti, se zápletkou okolo letecké havárie...

Moje hodnocení:
CSFD


Kong: Ostrov lebek
Další z mnoha variací na téma obří gorily a ztraceného ostrova. V tomto případě jsem měla jedinou radost asi z Toma, i když jeho role taky nebyla bůhví co. Kong samotný vypadal hůř než v předchozí verzi. Vojáci předvedli svůj klasický intelekt 'střelíme všechno co se hýbe'. Samuel L. Jackson opět v roli totálního magora... Takže nakonec hodně podprůměr...

Moje hodnocení:
CSFD


Král Artuš: Legenda o meči
Čekala jsem cokoli, ale takovou blbinu ne. Absolutně nechápu to vysoké hodnocení na databázi. Film byl totálně o ničem, nic moc hudba, která by se k danému žánru hodila, některé kostými mi taky nesedly... Magie byla nevyužita, nejdřív se zdála jako příliš slabá, aby nakonec byla předvedena v silnějším spektru, takže jsem nechápala, proč to nepoužili ihned... No prostě hrůza.

Moje hodnocení:
CSFD





Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Na "Skrytá čísla" se také chystám! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda byla naopak z Ostrova lebek naprosto nadšená. :) Strašně se mi to líbilo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se líbila více ta předchozí verze s Naomi Watts...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)