MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 září, 2012

Adminka - Lucy Lillianne [čti lusi lilien ;-)]

Jméno: Lucie, Lucie Vé, Lucie Val
Přezdívky: luculi, Lucy, Lusia, Lucy Lillianne (za ty roky různě používané na různých stránkách). Ale v blogové sféře používám tu poslední. Je to spojení mého jména Lucie a jména, které se mi moc líbí - Lily, Liliana a jelikož v době vzniku blogu jsem měla období anglických názvů (i blog se původně jmenoval velice originálně Lucy Lillianne's Books), tak obě jména byla anglicky a už jsem to tak nechala :-D

Pár větami o mě

Co bych měla o sobě říct? Tak jen to nejdůležitější, ať vás nenudím.
  • Narodila jsem se v roce 1987 (jsem fakt stará, já vím :-P). 
  • Žiju na Moravě. 
  • Miluju především knihy a filmy. Ale ráda si odběhnu a vyzkouším i nějaký seriál. To je asi moje nejoblíbenější hobby. 
  • Dále ráda stavím plastikové modely, nejčastěji Revell. Postavím cokoli, letadla, lodě, motorky, ale primárně se snažím vytvořit sbírku aut značky Mustang a Shelby Mustang... Tento koníček jsem odkoukala od svého taťky, který stavěl letadla, kam moje paměť sahá. Vždycky jsem seděla vedle něj a koukala. A nakonec jsem začala stavět taky... Dneska už skládám výjimečně, hlavně když model dostanu jako dárek, jelikož se ceny za ně vyšplhaly nehorázně vysoko... 
  • Jsem závislá na čokoládě. Vydržet bez ní je někdy utrpení :-D Ale snažím se to omezovat, nejen kvůli zdraví, ale i těm špekům, co mi rostou. Po letech věnování se mojí závislosti jsem dostala stop stav kvůli cukru, tak jsem si našla jiné způsoby, jak zahnat chutě. Třeba oříšky, sušeným ovocem a podobně :-P
  • Strašně ráda se válím a spím. Vydržela bych celý den hledět do stropu a nic nedělat. Vždycky to svádím na svoji práci, kde jsem úplně jiná. Plná energie, celý den lítám až na pokraj sil, nezastavím se. Takže tvrdím, že v práci si prostě vybiju baterky a doma to potřebuji vyrovnat a tak odpočívám :-D 
  • Momentálně mám jednoho domácího mazlíka, tibetskou španělku Maggie. Po letech, kdy jsem měla neustále nějaké chlupáče jsem vyléčená a tohle je moje maximum, co zvládnu. I tak dá jeden pes zabrat, protože je někdy horší jak děcko :-P 
  • Nerada se fotím, nesnesu se na sebe dívat na fotkách (v tomto článku máte pár výjimek, které prošly velikou selekcí a sebekritikou :-P). 

A to je asi tak vše...



Z historie blogování

Bloguju už pár let, asi někdy od roku 2006. Předtím jsem měla webovky. Ty jsem zakládala ještě když jsem chodila na střední. Ale jelikož jsem uměla jen základy html a neznala jsem tyhle blogy zdarma, tak jsem časem web zrušila. Nebylo zrovna jednoduché všechno psát ručně.

Jenže publikování všeho možného, co mě zajímalo, mi chybělo a založila jsem si blog, nejdříve na blog.cz, který jsem v té době objevila. Ale kvůli omezeným možnostem, reklamám a věčným technickým problémům, jsem se po letech přestěhovala sem. A zatím jsem spokojená :-) Takže první tři roky fungoval blog u jiného poskytovatele, to znamená, že některé přesunuté články se týkají věcí, které nejsou už tak aktuální. Momentálně je zaměřen na všechno možné, různé témata od knih, přes filmy a seriály k relaxačním omalovánkám, hudbě, modelům, vaření a tak podobně. Veškeré věci, co mě zrovna baví a můžete je najít na jednom místě :-).
 

Kontakty

E-mail: luculi@seznam.cz
D-art (grafika): luculi
CSFD (filmy): luculi
Edna (seriály): luculi 
Serialzone (seriály): luculi
Databazeknih (knihy): luculi
Goodreads (knihy): Lucy Lillianne
CBDB (knihy): Lucy Lillianne
Facebook: Lucy Lillianne
FB skupiny k blogu - akce a soutěže | novinky | říše knih | svět knihy
Google+: Lucy Lillianne
Twitter: Lucy Lillianne
Instagram: Lucy Lillianne / momentálně hlavní zdroj
Osobní instagram: luculi87
Pinterest: Lucy Lillianne
Bloglovin: Lucy Lillianne

Blogy
Avatar - pandora--navi.blogspot.cz
Luciina zašívárna - lucy-lillianne.blogspot.cz
Praktický koutek - lucy-lillianne-podruhe.blogspot.cz
Staré webovky lucy-lillianne.myslenky.cz (staré webovky otevřené 2006 a uzavřené 2010, tenkrát jsem uměla jen html, takže podle toho to taky vypadá, navíc layouty nemusí kvůli reklamě úplně sedět... Nahráno na toto úložiště z placené domény.)

Avatary

Ikonky, které obvykle používám na svých účtech. Tu sněžnou potvoru mám už snad dvacet let :-D A sovy přibyly až s mým blogem. S růžovou knihou jde o blogové účty, s fialovou knihou o osobní ;-)

 

Oblíbené zájmy

Jako velký fanda všeho možného uvedu pár zástupců, kteří spadají do mojí topky. Samozřejmě nikdy netroškařím, takže jich jsou desítky, ne-li stovky :-D

  • Filmy (další filmy i s hodnocením na csfd nebo na blogu)
Avatar, Sanctum, Propast, Harry Potter, Pán prstenů, Letopisy Narnie, Jurský park, Tron: Legace, Hobit, Hunger Games, Percy Jackson, Thor, Avengers, Iron Man, Battleship, Captain America, ...

  • Seriály (další seriály i s hodnocením na csfd nebo na blogu)
Outlander, Stranger Things, Strike, A Discovery of Witches, Sherlock, ...

  • Hudba - skladatelé (moje playlisty najdete na youtube a blogu)
Harry Gregson-Williams, Patrick Doyle, John Williams, James Horner, Carter Burwell, Alan Silvestri, Danny Elfmann, Hans Zimmer, John Powell, Jerry Goldsmith, Alexandre Desplat, ...
 
  • Hudba - interpreti (moje playlisty najdete na youtube a blogu)
Green Day, Linkin Park, Eminem, Pink, Lady Gaga, Katy Perry, Adele, The Black Eyed Peas, Avicii, Christina Aguilera, Maroon 5, 30 Seconds to Mars, Imagine Dragons, Ellie Goulding, Fergie, will.i.am, Florence and the Machine, Rihanna, ...
 
  • Spisovatelé (další najdete na DK, GR, CBDB)
J.R.R. Tolkien, J.K. Rowling, Christopher Paolini, Phillip Pullman, C.S. Lewis, Stephenie Meyer, Walter Scott, Rick Riordan, John Flanagan, Cassandra Clare, ...






Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne