01 ledna, 2015

Koho sleduji

čtvrtek, ledna 01, 2015 18 komentářů
Seznam všech možných knižních blogů, na které jsem narazila. Blogy sleduji v rámci možností a tudíž hlavně podle aktivity. Není možné navštěvovat všechny přímo a denně. Navíc je tento seznam rozdělen podle toho, jestli je blog aktivní nebo neaktivní. U druhé skupiny jde převážně o 'mrtvé' stránky několik měsíců a více. Ale kdyby se majitel někdy vrátil, odkaz je prostě tady. Pokud se mezi nimi najdete a vrátili jste se k blogování, klidně napište a já vás dám nahoru :-D

Knihomolové

- odkazy na další knižní blogy, které shlédnu, když je čas


Dlouhodobě neaktivní

- blogy, na kterých kratší i delší dobu nikdo nepublikuje, ale třeba se někdy vrátí ;-)




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

18 komentářů:

  1. Alespoň poznám jiné blogery sleduješ jich celkem dost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, uz musim sledovat predevsim pres bloglovin, jinak to nestiham :-)

      Vymazat
  2. Jůů, to je milé:) Máš skvělý blog!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Některé blogy ani neznam. Aspoň si rozšířím obzory :) Jinak děkuju, že jsem mezi nimi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemáš zač. Zajímají mě i jiné stránky, kde můžu čerpat inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že mě máš na seznamu dvakrát? Jednou jako Magdalénu F. a pak jako Eliz :)

      Vymazat
  6. Krasny seznam ;)
    Ja jich opravdu hodně neznam,musím to napravit ! :)

    Knižní Sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To urcite. Kniznich blogeru je opravdu neuveritelne mnozstvi...

      Vymazat
  7. Páni, koukám, že je nás opravdu hodně! Jinak děkuji, že jsem tam taky :) Určitě se na ostatní blogy podívám, super, že jsi udělala takový seznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se stále přidávat nové lidi, protože knižních blogů je opravdu hodně :-)

      Vymazat
  8. wow... uz vim kde hledat inspiraci..♥_♥

    PS: V seznamu je u mě (Cathy) starý blog. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za uvedení a snad se bude toho času víc a víc :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)