26 března, 2014

Hádův chrám

středa, března 26, 2014 bez komentáře

Jako vždy kniha byla super. Přelouskala jsem ji za pět dní. No po pravdě, kdybych nemusela chodit do práce, bylo by to rychleji :-P Ale zpátky... Přesunuli jsme se mnohem dál, hrdinové splnili další část proroctví. Zažili mnohá dobrodružství a přesto to ještě není konec. I přes to všechno je čeká to nejtěžší.
Během příběhu jsem se samozřejmě dozvěděla další důležité věci o postavách. Zasmála jsem se i byla napnutá jak špagát. Prostě správná kniha pro mě. Je to sice bráno jako young adult, ale to mě nevadí. Je tam hodně prvků z historie, kterou mám ráda. A proto se nemůžu dočkat dalšího dílu. Ten už by měl být myslím poslední, závěrečný. Takže předpokládám, že tam dojde k velké bitvě a zvratům.
Zatím o datu vydání nic nevím, ale rozhodně to musím mít :-)



Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Hádův chrám
The House of Hades
Bohové Olympu
4
Rick Riordan
Fantasy
2013 originál / 2014 překlad
550
Fragment
978-80-253-2060-0

Anotace Databazeknih.cz:
Čas se krátí… Bránu Smrti, tajemný průchod mezi světem živých a mrtvých ovládla Gaia se svými pomocníky. Zástupy nestvůr proudí na zem a chystají se převzít vládu nad světem. Přijdou Percy a jeho přátelé na to, jak bránu uzavřít? Dokáží se vrátit z hlubin Tartaru, nejtemnější části podsvětí, kterému vládne bůh mrtvých Hádes? Nebude to jednoduché! Řečtí a římští bohové nedokáží svým dětem pomoci a k Táboru polokrevných se blíží armáda římských polobohů, aby ho zničila. Sedm statečných hrdinů z proroctví musí znovu nasadit své životy za záchranu bohů, lidstva a celé civilizace.


Ukázka z knihy


První kapitola knihy v pdf v nakladatelství Fragment


Informace o autorovi

Databazeknih.cz:
Rick Riordan se narodil r. 1964. Téměř 15 let působil jako učitel angličtiny a historie na veřejných i soukromých školách v Kalifornii a texaském San Antoniu. Po těžkém rozhodování se povolání učitele vzdal a začal se plně věnovat psaní knih pro děti i dospělé, za které získal řadu cen, mimo jiné i tři nejprestižnější americké literární ceny v žánru mystery. Momentálně žije v San Antoniu se svou manželkou a dvěma syny.


Zdroje obrázků: google.com, databazeknih.cz nebo vlastní výroba (úpravy obrázků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)