MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 listopadu, 2016

Čtecí plány na prosinec

středa, listopadu 30, 2016 17 komentářů
Na nový měsíc jsem si připravila tři knihy. První je Nocte, které mám půjčené od kolegyně. Jsem na něj opravdu zvědavá a jestli bude hodně dobré, určitě to zase nezvládnu a budu si ho muset taky koupit... :-) A další dvě knihy jsou jedny z posledních přírůstků, na které se klepu nejvíce... Doufám, že tedy budu mít i díky svátku čas číst a opravdu se mi to podaří splnit.

Prosinec

Splněno  Název knihyAutorPočet stran
Nocte 344
Královna stínů
656
-
Královna ohněAnthony Ryan680




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

17 komentářů:

  1. Skvělé plány, na Nocte jsem slyšela jen a jen chválu, tak doufám, že se bude líbit i tobě. Těším se na recenzi, měj se krásně, Lucí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nocte je fajn a doufám, že Královnu stínů budu číst v prosinci taky, těším se na ni úplně maximálně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé plány! :) Já začínám přehodnocovat ty své, protože se mi nějak nakupilo hodně učení, a tak se na Královnu stínů vrhnu až v příštím roce :) Hezké čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z knih jsem četla jen Nocte a to je moje srdcová záležitost, na kterou nedám dopustit. Jen mě štve, že další díl pořád nikde a po tom konci...no, však uvidíš :( :D
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny si je užij a ať plány klapnou, Luci :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, ty dvě jsou pěkný bichličky. :) Já četla akorát Nocte. Nebyla špatná. Vlastně v rámci žánru byla i povedená, jenom si moc nedokážu představit, o čem můžou být další díly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja zatim docela tapu, co se na tom vsem libi. Porad cekam, co na me vyleze a uchvati me

      Vymazat
  7. Super plány... Nocte jsem četla, a byla jsem naprosto spokojená ;) Napsala jsem na ni i recenzi, je u mě na blogu, mrkni jestli chceš :)
    Měj se krásně :)
    http://knihy-srdcovka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nocte bylo parádní, snad z něj budeš také tak nadšená :) Užij si plot twist :D
    Já se tento měsíc budu pouštět do Dědičky ohně, a pokud stihnu i Královnu tak budu ráda :)
    Držím palce, ať vše stihneš! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, i ja tobe preji, at ctes jako das... Ja zatim budu bloumat nad Nocte...

      Vymazat
  9. Pěkné bichle :) Hodně štěstí se čtením, snad to stihneš :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne