MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 listopadu, 2016

Knižní přírůstky #120

pondělí, listopadu 21, 2016 19 komentářů
Zrovinka mi dovezli balíček. A co v něm je? Zmiňovaný úplatek z Knižního deníčku :-P Ještě jednou děkuji Míšo. Pustím se do toho co nejdřív ;-) Už se těším...



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

19 komentářů:

  1. Ááááá, závidím! Taky by mi snad měla brzy dorazit, ale nejradši bych se do ní pustila okamžitě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si čtení;-)
    A neber ty úplatky nebo víš co :-D :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi dnes přišla :3 Je fakt nádherná, ale pěkný tlouštík :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se máš :D já zrovna přečetla první díl a bylo to úplně epický, jenže další díly se ke me dostanou az o Vánocích! Takže ti strašně moc zavidim a uzij si ji ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji, ať se líbí :) Já bych se do série taky jednou ráda pustila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neber úplatky, neber úplatky, neber úplatky nebo se z toho zblázníš. Ale je to marný. Je to marný a je to marný. :o)) Užij si čtení! O knize jsem slyšela a myslím, že tě čeká parádní knižní svět. ,o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé,no tak tu ti záávidím!:) Už se nemůžu dočkat, až se mi dostane do rukou! Hezké čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se snad konečně někdy příští týden dostanu na třetí díl a Albatros už mi slíbil i čtvrtý :-) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mas super, do tretiho se pust co nejdriv, je zatim nejlepsi

      Vymazat
  9. Já um mám Královnu stínů objednanou pár týdnů a netrpělivě vyčkávám, kdy přijde :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne