MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 listopadu, 2016

Viděla jsem... #116

pondělí, listopadu 07, 2016 17 komentářů
Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Seriály, které sleduji najdete na Edně... Pokud pro mě máte tipy na dobré filmy, neváhejte se podělit ;-)

poster poster poster

Matky na tahu
I když je to jen průměr a navíc už zfilmovaný v několika verzích, nemůžu říct, že bych se nudila. Velké plus pro mě bylo v hereckém obsazení. Hodně jsem se nasmála. Skvělá hudba k tomu. A nakonec krátké mluvení hlavních hereček s jejich matkami... :-) prostě body navíc...

Moje hodnocení:
CSFD

Nerve: Hra o život
Co se týče obsahu filmu a jeho zpracování, jsem docela dost spokojená. Dobří herci a téma hackingu a dnešního šílenství do sociálních sítí a podobně je opravdu aktuální. Na druhou stranu, to co se tam děje... účastnit se nějaké šílené honby, když nevíte, kdo za tím stojí, to může jen šílenec. A na filmu bylo hezky vidět, jak jsou dnešní lidi naprostí blázni, jak se nechají ovlivnit a ke všemu mají přístup i děcka. A ten závěr, no pardon, ale lidstvo má pěkně vymytý mozky...

Moje hodnocení:
CSFD

Na odstřel
Film o novinařině, vyšetřování a vytváření příběhu do novin. Sice je tu obvyklá zápletka, že problém sahá až do vyšších míst, ale na druhou stranu jsem téměř až do konce netušila, kdo bude ten hlavní padouch. Přesto bych film ohnodnotila jen jako průměr...

Moje hodnocení:



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

17 komentářů:

  1. Urcite chci videt Matky na tahu a docela me laka i Nerve.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky ráda viděla Matky na tahu, tak snad se brzy od knih dostanu i k filmům :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Docela jsi mě nalákala na Nerve, určitě se po filmu kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Matky na tahu a Nerve plánuji také zkouknout, tak jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem hrozně zvědavá na to Nerve, ale ještě si chvíli počkám, než se k tomu dostanu xD

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy! Matky na tahu i Nerve nejspíš brzy zkouknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chystám se na Nerve, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nerve plánuju a Matka na tahu nezní špatně, takže si ji asi taky přidám na seznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za minimalne jedno zkouknuti to podle me stoji...

      Vymazat
    2. Jen nejdřív musím přestat sledovat seriály... nějak na filmy posledních pár měsíců docela kašlu.

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne