MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 února, 2017

Filmy, které se chystají do kin zaujaly mě buď svým obsahem, hereckým obsazením nebo dalšími detaily... A co vy, máte nějaký další tip?

poster poster poster
poster poster

Ghost in the Shell
Další akční počin se Scarlett Johansson si nenechám ujít. Oblíbila jsem si ji jako Blaxk Widow v Marvel komiksech, takže přepokládám, že to bude stát za to...

Kong: Ostrov lebek
Nové zpracování příběhu s obří gorilou, podle ukázek to bude asi zajímavé, i když je mi jasné, že to nebude žádná pecka. Alespoň pro mě docela vede verze s Naomi Watts a Adrienem Brodym...

Kráska a zvíře
To asi nemusím představovat, po netu to koluje už jakou dobu... Podívám se především díky Emmě Watson...

Logan
X-Meni si u mě příliš nebodují, nicméně jako vždy dávám šanci i beznadějným případům. O Wolverinovi už toho bylo sice natočeno pár dalších kousků a zajímali by mě spíše jiní, ale budiž...

Život
Drama z vesmíru... To budou zase nervy :-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Kráska a zvíře je samozřejmostí a taky se dost těším na Logana, toho lá můžu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásku a zvíře určitě zkusím a podívám se pak na to, ale zbytek mě nezaujal. Což je škoda. Přeji ti krásný den. :)

    www.readingwithlu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. V těch filmech s Wolverinem už se pomalu nevyznám, ale stejně dám šanci i tomuhle, je mi to naprosto jasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jako ja s marvelem, i kdyz je to prumer, stejne to chci videt :-)

      Vymazat
  4. Ono to všechno vypadá tak dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Abych pravdu řekla, láká mě jen Kráska a zvíře a to taky zejména kvůli Emmě, i když i ten příběh jako takový prostě miluju :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne